EndreM Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Selger MHW lyktene mine pga overgang til prefacelift. Lampene er fine i seg selv, bortsett fra en ørliten sprekk i den høyre. Er ikke synlig med mindre man vet om det, og den lekker ikke vann. Kommer bedre bilder. Bud over 2500kr Lyktene befinner seg i Bergen Kan sendes, kjøper betaler frakt Jeg nåes på PM, EndreM@hotmail.com evt. 922 02 387. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Er interessert. Få noen bedre bilder av de, gjerne nærbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Sprekken er på lykten på det første bildet, oppe til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 *sukk* jeg får vel bare kaste de da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksdal Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Fått noe bud på lyktene? Interessert i å bytte i noe til bmw? Har mye forskjellig, is motor bla.a... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 selge hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Fått noe bud på lyktene? Interessert i å bytte i noe til bmw? Har mye forskjellig, is motor bla.a... Nope, ingen som er interessert visstnok Tja, har ikke behov for flere motorer, men er på utkikk etter cab interiør, M-Tech styling, Zender, AC Schnitzer, osv. Tidsriktig styling, ikke noe homsete E46 look etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå