Gå til innhold

E39 5?? Nå med M-tech fangere! Bilder side 3!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et klart bevis på at man ikke trenger masse plast for å få en stilig bil. Har begynt å få mer og mer sansen for E39 med originale fangere og skamsenk. Veldig synd at du ble plaget med useriøst firma, men det er bra du sier fra slik at andre slipper å slite med dem.

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Takk. Bilen ble veldig stiv, men jeg synes den var overskende bra komfort. Det fjerer en hel del, men den er litt hompete og det er vel det eneste som plager meg. Neste gang blir det med justerbare dempere!

Men vist du skal ha den veldig lav så nytter det ikke med noe myke greier!!

Takk for svar:)

Bilen din ble meget fin hvertfall:), så du synes ikke du har mistet mye av komforten på vanlig "normal" veg? Når er den hompete da?

Bilen min blir jo brukt til barnehage-kjøring etc:), blir jo veldi mye dyrere med justerbare dempere.......men det er vel det som er best:)

Sant det når man skal senke mye ja, er vel greit at det er litt stivt da ja:)

Skrevet
Takk. Bilen ble veldig stiv, men jeg synes den var overskende bra komfort. Det fjerer en hel del, men den er litt hompete og det er vel det eneste som plager meg. Neste gang blir det med justerbare dempere!

Men vist du skal ha den veldig lav så nytter det ikke med noe myke greier!!

Takk for svar:)

Bilen din ble meget fin hvertfall:), så du synes ikke du har mistet mye av komforten på vanlig "normal" veg? Når er den hompete da?

Bilen min blir jo brukt til barnehage-kjøring etc:), blir jo veldi mye dyrere med justerbare dempere.......men det er vel det som er best:)

Sant det når man skal senke mye ja, er vel greit at det er litt stivt da ja:)

Mister endel komfort selfølgelig, men den er forsatt bedre enn de fleste biler. =)

Takker så mye for fine komentarer!

Har ikke gjort så mye med bilen i det siste siden jeg mistet litt mote med det kompressor greiene. Så jeg gikk i innkjøp av litt sterio. Legger ved noen bilder! =) Ble iallefall veldig fornøyd med resultatet! :applause:

Ferdig subb kasse!

fuxqmpsy3a3ppb4e0oxe.jpg

Siden det er så mye isolering i disse bilene måtte jeg åpne opp litt for å få sikkelig lyd inn i coupen.

6wa1hvpd2wn66f8axkq5.jpg

Den nye spillern, med ramme fra Janus Design. Et ork å montere men ble bra resultat.

zgabsng17u58mtyaw8to.jpg

Et sikkelig frontsett er aldri feil.

9j7pq36f2nctck293rr3.jpg

Var litt dårlig plass til delefilteret i døren så det ble slik!

90zw4mpm22c1nohdbxm9.jpg

Skrevet

Mye jobb for å få ut den flippen over der spilleren og ramma du satt inn eller? Hva gjorde du eksakt? Tenkte å fjerne min, da jeg ikke gadd og bry meg når jeg hadde brukt litt tid på å få ut gammel spiller og fått inn den nye rammen osv. Men etter litt tid, synes jeg jeg bør ta meg tid til det :)

Liker bilen din, og samtidig vurderer jeg om jeg gidder M-plastikk allikevel. Dritfett med en grom senk bare! :)

Skrevet

fy faen. har dritt lyst på den pressen din :D

men du skal ikke lage m50 innsug på bilen din da?

og nytt grenrør der er jo den motoren strupt!

jeg skal bygge om til m50 innsug neste helg

Skrevet

men du Flandy, har du den m5 lippen enda ? den du snakket om tidligere i tråden den du ikke likte ?

er på jakt etter en slik men skal lakke bilen i midten av denne uken muligens så trenger en som er nærmt og ikke så sinnsykt dyr!

• 1 month later...
Skrevet

Hei igjen! Da er Kompressoren til salgs! Alt av rør og det som trengs utenom chip og dyser! Det får du hos ess for 7000kr Det følger med 3 forskellige reimhjul! Et for 0,3bar ypperlig uten chip, et for 0,5bar Som ess sitt oppsett passer til og et for 0,7bar!!

Ved 0,3bar kjørte jeg fra en e30 med 3,5l 12ventiler som har 218hk!!! Så disse motorne liker godt overtykk. =) Jeg selger for å kunne bruke pengen på bane bilen min istedet!

Skal ha 10000kr for det! =)

Skrevet

Såvidt meg bekjent så vil en bil som har "ulovlig" montert kompressor ikke bli godkjent. Gi

Hadde du den på da bilen ble eu-godkjent da ? Kompressor frister veldig men er skeptisk til å montere det vist bilen ikke blir godkjent. Ellers så må man jo eventuelt oppgradere diverse på bilen sån at man får skreve den inn i vognkortet.

• 9 months later...
Skrevet

No er det på høy tid med en aldri så liten opptatering. :)

Det ble byttet til m52b28 i vinter, men med et uhell og ingen kjølevifte på motoren klarte jeg å kjøre den varm slik at toppen ble skjev. Bilen ble da stånde i værkstedet mitt i over en månde før jeg fikk opp motivasjonen til å begynne å bytte motor igjen. Så det står idag en helt orginal m52b25 i den. Det som er helt sikkert er at det er svært liten forskjeld på draget fra de to motorne! Dette er selvfølgelig midlertidig til det blir et lite overskudd med penger slik jeg kan kjøpe meg noe sikkelig. Tenker da på en eller annen s-motor. 8) Hvilken s-motor det blir er ikke helt bestemt.

Her forje uke bestemte jeg meg for at bilen trengte en oppgradering utseende messig og gikk da å kjøpte meg m5 fanger forand, bak og m lister på sidene. Veldig fornøyd med det. Det føles som å ha fått seg en ny bil. :D Bilen har fått veldig lite stell det siste halve året og var preget av det. Jeg har nærmest brukt 2 uker for å få den til å se noe lunne ut. Den skal få en sikkelig rubbing og polering også.

Det er faktisk helt utrolig hvor mye oppmerksomhet jeg får av bilen min no. :o

Skal selvfølgelig kjøpe meg m5 speil og lippen på luken for å gjøre den komplett.

Får legge ut noen bilder. Bilder sier jo mer enn 1000 ord. :D Enjoy!

Bilde er tatt inne hos GS bildeler i Bergen. :)

1q4lo2qdqsogzv7ge7vr.jpg

kvg18fkhy0e8uox4d4mx.jpg

s20cxx76kggbhpl3u78m.jpg

Skrevet

grom bil!! blir bra når du får på lippen og m speil!

det øverste bildet var stilig. bilen ser nesten litt aggressiv ut. senka helt perfekt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...