Gå til innhold

GSBildeler Kopiering av bilder/tekst fra nettsidene forbudt.

babjorn
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke følgt med så mye på siden dems å regner med andre ikke har det heller.Ville bare opplyse om en ting,som jeg regner med mange benytter seg av.Merket med blå farge :wink:

GS Bildeler AS Org nr: 980 501 515

Tlf: +47 71 26 67 77 Fax: +47 71 26 67 70 E-post: post@gsbildeler.no

NB! Kopiering av bilder og tekst fra nettsidene forbudt!!!

Er det noen andre plasser folk henter bilde/tekst,som di kan tipse meg om?Hadde det vært kjempe flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro de er mest redde for at andre konkurrenter skal kopiere bilde og bildetekst inn i sine netshopper. Hvis du ser hvor mange som f.eks kopierer både bilde og delvis bildetekst fra PPF sin nettbutikk så forstår du problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går på opphavsrett og økonomisk vinning.

Ingen her inne tjener på at vi bruker bilder fra siden deres som illustrasjon, det kan derimot føre til salg for GS sin del, som Eksos sier.

Er jo veldig bra å bruke hvis det kan hjelpe folk til å finne feil eller deler dem trenger,mulig jeg misforstod deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopiering og linking er to forskjellige ting.

Kopiering er når man kopierer fila eller innholdet på et bilde og bruker det videre.

Når man linker til et bilde fra delekatalogen til GS her inne, så lastes faktisk bildene fra GS sine servere, og om de ikke vil ha direktelinking til bilder, så kan de legge inn teknisk sperre på det slik at man bare får opp et bilde som forteller at direktelinking ikke er lov. Jeg tror ikke GS har noe i mot den bruken som er her inne i hjelpetråder eller tips til hvor man kan kjøpe deler, men det kan helt sikkert Morgan svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopiering og linking er to forskjellige ting.

Kopiering er når man kopierer fila eller innholdet på et bilde og bruker det videre.

Når man linker til et bilde fra delekatalogen til GS her inne, så lastes faktisk bildene fra GS sine servere, og om de ikke vil ha direktelinking til bilder, så kan de legge inn teknisk sperre på det slik at man bare får opp et bilde som forteller at direktelinking ikke er lov. Jeg tror ikke GS har noe i mot den bruken som er her inne i hjelpetråder eller tips til hvor man kan kjøpe deler, men det kan helt sikkert Morgan svare på.

Nemmelig... kan du ikke bare spørre Morgan da. Vet at de er veldig glad i sine egne bilder type de som Egil har tatt. Men Morgan biter ikke så hardt så er da bare å spørre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...