Torek Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Ikke alle som gidder å ødelegge hjulbuene sine heller ! Man må satse for å vinne vet du Heller litt skrammer i noen hjulbuer enn å få plass til huet mellom dekket og bua.. Neida..det blir som alt annet opp til hver enkelt hva man liker og ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Utrolig morsomt og se at dere liker bilen min Ja, fargen er Gletcherblau Metallic ! Noen som vil har high resolution av bildene for redigering, si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Herlig e30 Skal vel ikke selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 flott e30 det der godt å se en fin e30 uten for mye plastikk og sjit... fine felger og godt med senk gjør susen. tøff foto-location også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 en kjapp runde i photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Måtte bare redigere det samme bilde, for å sammenligne resultatet! Ble uklart når jeg lastet det opp av en eller anna grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 geif e30:P i want it:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Måtte bare redigere det samme bilde, for å sammenligne resultatet! Ble uklart når jeg lastet det opp av en eller anna grunn! Det der synes jeg ble ordentlig kult. Bildet ser gammelt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Det ble ganske kult ja! http://img717.imageshack.us/img717/3640/gfadgeaae.jpg Bedre kvalitet! Mulig bakgrunn dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Arild G: Det nederste bildet ditt var awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Hei! Meget pen bil, har du godkjent coilovers? Lurer på å kjøpe FK Köningsport/Highsport selv, med TÜV-papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 FK Coiloversa er godkjente ja Veldig fint understell syns nå jeg, til min bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Looks smashing dette Howie Og ja, må jo skryte litt med noen bilder når vi har en av verdens lengste trebruer i nærområdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 OK, fint å høre! Var det bare å vise TÜV-papirene så var det godkjent? FK Köningsport eller Highsport du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå