ingard Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 laga en liten film snutt av giret Dette var stilig. Du kunne jo ha tatt en video av at du kjører og girer og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 bilen står for vinteren. Så den er ikke ute på veiene nå. Bare testa ut et nytt kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 testet giret i fart nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Du kan fortsatt gire me girstanga som før, i tilleg til f1 giringa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 ikke fulgt med her jeg men ja. koblet det slik at girspaken funker som orginalt også. så man kan velge og bruke F1 girene på ratteteller bruke girspaken som orginalt. klippet ikke ledningene på giret og koblet på girhendlene. jeg koblet hendlene på de eksisterende ledningene uten og klippe for og ikke miste den orginale funksjonen i girspaken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Nysgjerrig; Har du prøvd å gire med hendlene når girspaken står i vanlig drive? Skjer det da noe som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 *Lagt i bokmerker* Dette skal jeg så absolut gjøre på min E39 Rått! ...dog tror jeg at jeg vil lete etter noen sorte spaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Nysgjerrig; Har du prøvd å gire med hendlene når girspaken står i vanlig drive? Skjer det da noe som helst? Skjer ingen ting om man girer på rattet og girspaken står i D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 ett lite noob spm, noen som har delenr på hva deler jeg trenger til preface e38? ratt og airbag er ok, tenker mer på slip ring og annet som man må ha. mitt ratt har tlf og multifunksjon orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 du er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Av nysgjerrighet, på videoen når du girer i fart, så har du ca. 1 sekunds forsinkelse, er det det i virkeligheten for deg og? Eller girer den med en gang når du først girer opp/ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Den er akkuratt like rask til og gire so om man bruker girspaken i manuell modus. Det er litt forsonkelse slik som orginalt. Selv om man monterer F1 fir blir det ikke en sportsbil med raske gir. Er fortsatt en automat. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 *Lagt i bokmerker*Dette skal jeg så absolut gjøre på min E39 Rått! ...dog tror jeg at jeg vil lete etter noen sorte spaker. De jeg brukte er i alu og er fra Mercedes AMG SLS. De til vanlig Mercedes er ganske like. De er i svart plast og er litt mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå