Gå til innhold

E30 M3 prosjekt vurderes solgt.


 Share

Anbefalte innlegg

Har i lang tid vært i tenkeboksen, og blir vel egentlig aldri enig med meg selv, men jeg vurderer nå å selge min -88 M3 som jeg egentlig har tenkt til å bygge om til en trackday-/banebil.

Bilen har gått ca. 245` km, og er zinnoberrot. Den har manuellt soltak og er demontert innvendig, altså det følger ikke med noe interiør. Bilen har stått avskiltet og lagret i et par år nå. Den har Sport Evo bakvinge i carbon og "DTM-speil", ellers orginalt utseende. Det er rust på begge sider i gulvet foran, ellers så skal det ikke være så mye, men det er en stund siden jeg har sett den nå. Det lekker fra varmeapparatet, så det må byttes en pakning der (vanlig E30 feil).

Et par bilder jeg har av den;

21a201f7.jpg

bc0be149.jpg

Felgene på bildet er solgt, og den blir levert med orginale 16" felger.

Selges hbo. 120.000,-.

Seriøse kan sende PM eller ringe 90685808. (SMS besvares ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bilen er komplett ellers. Det er kun interiør (forseter, baksete og gulvmatte) som mangler. Bilen er norskregistrert, men jeg har avskiltet den pga. lagring, så man må betale årsavgift og ta EU-kontroll for å få på skilter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn med det første. Den står lagret på et lager som kun 1 person har nøkkel til, så det må passe for han og meg.. Skal se om jeg får kommet meg dit å tatt noen bilder snart, men kan ikke love at det skjer innen kort tid.

Har bud på 120`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor skal være helt orginal etter hva jeg vet, mens bakre eksos er av typen DTM (tror det er supersprint). Bortsett fra Apex senkefjærer, så er understellet også orginalt.

Bilen er førstegangsreg. i Norge i 2003.

Har bud på kr. 125`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, gamlebilen min. Den bilen er en av de jeg oppriktig angrer på at jeg solgte. Den var UTROLIG fin. Lykke til med salg (hvis du klarer å fri deg fra den da) :)

Sorry OT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...