Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sammenlign priser du, så ser du hva som lønner seg. Jeg holder også en knapp på en ny motor, men problemet er det at du vet jo ikke med sikkerhet om den er go å varer.

Skrevet

du trenger kun selve acpumpa. siden du alt har alt av AC i bilen så tar du den bare av den gamle motoren, 4-5 skruer nede ved veiva. du har en en reim som går rundt den. Skaff deg en brukt motor å senk nedi selv. Om du legger god vilje i det så får du til. verksteda prøver alltid å suge mest mulig ut av deg, jeg skjønner frustrajonen din. dette er ikke gøy.

Skrevet

Flytter bare alt over fra din motor. Er klargjort for fester osv.

Jeg tror jeg ville bytta motor i ditt tilfelle. Så utrolig kjipt hvis det ikke fungerer når man har skrudd alt sammen (gjort det en gang for mye selv)

Bygge om til M3 er vel litt risky iom at den er nyimportert? Går på en smell med avgiftene ihvertfall..

Skrevet

er forøvrig vanskelig å få godkjennt 3.0 i bilen.. selvom jeg ser at andre merkelig nok greier det her på bimmers.. Må være forskjeller fra fylker å kommuner osv. latterlig, men jeg fikk blankt avslag på ombygg.

Er forøvrig ikke alltid like enkelt å se etter sprekker osv da det kan være små korrosjoner i støyp som man må ha utstyr for å se. Drit i den motoren du har, bedhold den som dele-motor å kjøp deg en annen. Da får du hvertfall bilen opp å gå kjappere igjen.

Skrevet

et av en dude her oppi som skaffer litt av vært.. Han ordna en motor fra tyskland som var gått 120000km med 6mnd garanti til ca 15.000,-.. blir vel kanskje litt dyrere for 2.8, men jeg kan ta kontakt med ham for deg?

Skrevet

At strekkboltfestene på disse motorene ikke alltid er like gode etter at motoren har blitt varm, er ikke så veldig ukjent.

Prøv å ta kontakt med gutta på psperformance (mener jeg det heter), de plukker stadig vekk ut motorer for å sette inn nye supermaskiner i disse bilene, her kan du faktisk få en god motor for en billig penge hvis du er heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...