DanielMK Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Ein mekaniker som eg kjenner skal sette på senkesett på min e60. Det er kun fjærene som skal skiftes. Spørsmålet hans (han jobber ikkje med bmw), og mitt er; Er det noe hokus pokus med tanke på elektronikk osv under bytting av fjærene? Det er jo punkteringsvarsling + system som forhindrer krenging i svinger på bilen. Er det berre å skru og få av fjørene, og på med nye, og så er det gjort? eller må man omprogrammere noe elektronikk / være forsiktig med noe ect? ...sikkert dumme spørsmål, men eg har rett og slett ingen peiling.
DanielMK Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Setter pris på raskt svar, da jobben skal utføres imorgen ... !
DanielMK Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 For å forenkle spørsmålet (eller..): Må ein berøre punkteringsvarslerene og dynamic drive/anti-krenging'en når man bytter fjærene? Eller sitte dei ein annen plass? Og vil bytting av fjærer til lågere type (senket 45/35) uløse lamper i dashbordet, feilmeldinger eller dysfunksjoner i systemet? Må omprogrammering til? HJELP!
Saltkjelen Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Hva med å høre med BMW som gir deg svar på 5 minutter? Dynamic Drive er det forholdsvis få E60 eiere som har og det florerer ikke av E60'er her inne på foraet...
DanielMK Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 Har prøvd å ringe BMW, men forgjeves .. Dei skulle ringe opp igjen, men har ikkje gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå