Bimmer327tic Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Jeg har en e-30 som er godkjent ombygd med turbo, men når jeg ser i vognkortet så står det ingenting om maks ladetrykk, nm eller hk. Står bare en anmerkning at den er godkjent med turbo. Dette må jo være en glipp ifra han kontrolløren som har godkjent denne? Kan jeg da ha så mye hk som jeg bare vil uten og få noen form for bot ifall jeg skulle bli stoppet i teknisk kontroll eller lignende? Har hatt bilen i 6 år nå og har stusset litt på dette. Har sett andre som har godkjent ombygde biler, og der står det bestandig noen form for maks ladetrykk eller effekt.
winchester Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Ring biltilsynet og hør, enkleste løsningen. De variablene du skriver over her skal stå nevnt i vognkortet, ja.
janerik171187 Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 sjekka hva som står under der det vanlighvis står effekt a? kan hende de har skrivd det der.
Lars89 Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Ring biltilsynet og hør, enkleste løsningen. De variablene du skriver over her skal stå nevnt i vognkortet, ja. Nettopp det man ikke bør gjøre... Kan jo risikere å bli innkalt til kontroll...
winchester Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Ring biltilsynet og hør, enkleste løsningen. De variablene du skriver over her skal stå nevnt i vognkortet, ja. Nettopp det man ikke bør gjøre... Kan jo risikere å bli innkalt til kontroll... Om man vil gjøre det skikkelig så må man jo gå den veien, med mindre man vil unngå det så lar man være å ringe. Er jo opp til trådstarteren selv å velge.
Bimmer327tic Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Skrevet Juni 19, 2010 sjekka hva som står under der det vanlighvis står effekt a?kan hende de har skrivd det der. Står ikke nevnt noen effekt noen steder i vognkortet. Har vært i kontakt med biltilsynet, men de MÅTTE ha regnr. før de kunne svare meg, og det fikk de ikke. Vet jo aldri hva de kan finne på.. Kan det ha vært andre regler angående effekt og slikt på den tiden denne ble godkjent? Står i vognkortet at det ble gjort i 1996.
stensheim Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 tut og kjør og vær glad, jeg har ikke gjort noe mere i alle fall!
M3 Yngve Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Du har jo da Norges grommeste vognkort, så ikke finn på å mase noe mere om det. Bare å lade på og glise om du blir stoppet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå