Gå til innhold

Benger's E36 328ia Cab - Solgt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil du har :) deilig med cab de få flotte dagene vi får her til lands hvertfall. genial løsning på "aux in" din også, ser helt strøkent ut det.

hvorfor lakkere bilen? så jo utrolig bra ut etter polish,wax etc!

har cosmoss sort på bilen min jeg også, men hadde jeg hatt muligheten for hellakkering nå så hadde jeg nok gått for sapphire sort istede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja flere som skriker Estorill til meg :P Vet den fargen er helt nydelig.

Men... nå er bilen levert til lakkering. Blir Cosmosschwarz med mørkeste nyanse. Blir veldig svart.

Kommer til å bli nice. Skal ha mørke (org.sota/shadowline fra koed) blinklys foran og bak, svart grill og gul film på tåkelyktene. Samt mer senk. M-tech fjærer som sitter på nå. Tror det blir et fint stuk på den etterhvert :)

Her er bilen rett før avreise:

su972xdltf56juswtjxv.jpg

yfnw6f3j445lprw5txq8.jpg

Stuslig. Blir spennende å se om jeg får alt sammen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har :) deilig med cab de få flotte dagene vi får her til lands hvertfall. genial løsning på "aux in" din også, ser helt strøkent ut det.

hvorfor lakkere bilen? så jo utrolig bra ut etter polish,wax etc!

har cosmoss sort på bilen min jeg også, men hadde jeg hatt muligheten for hellakkering nå så hadde jeg nok gått for sapphire sort istede :)

Takk for hyggelige kommentarer :)

grunnen til at bilen lakkeres er bl.a et stygt rusthull på høyre forskjerm, lakkforskjell på støtfanger foran. Mulig lakkert med sprayboks, noen få dype riper, diverse handlevognsbulker og div som ikke syns på bilder. Bestemte meg derfor å gjøre alt 100%. :wink: I tilegg har nok fargen falmet noe over tid. Ikke vært omlakkert før.

Mange fine svarte farger der ute, men valget falt på den jeg har, i en så mørk nyanse som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er M-tech lister og sorte sideblink innkjøpt :) Skulle ha innstegslister med M-logo på, men det var såklart utgått. Kun M3, clubsport, international osv... Lurer på om jeg heller skal kjøpe BMW Individual lister fra Schmiedmann?

image_26303_big.jpg

Eller kanskje M Clubsport også funker?

image_27294_big.jpg

Mens bilen godgjør seg hos lakkerern, så får jeg tid til å vaske og rense gummilister, løse deler, oljebehandle skruer, lakke grillen sort osv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende prosjekt :-) drit fin bil og blir enda bedre nå

Gå for M clubsport listene de var finest

:-)

Takk for det! :wink:

Da er Clubsport listene bestilt og.

Neste på lista blir å få kjøpt inn disse:

image_5984_big.jpg

Disse lyktene er nesten 100 lappen billigere hos GS, så kommer til å kjøpe derfra regner jeg med. Jobber også rett i nærheten, så da blir det enkelt å hente lyktene :wink:

Kommer til å kjøre på med "shadowline" utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan man tydelig se en av grunnene til at jeg valgte å gå løs på bilen.

3q5ghpbuqms9720jrssb.jpg

d3chls7zmxkn5f7tzyst.jpg

Det var det værste av rust som var på hele bilen. Ellers var det bare antydninger til overflaterust andre steder.

Mens bilen står borte, har jeg fått renset lykteglassene til frontlysa, monterte AE ringene i mellom ytre og indre glass. Syns det ble mye tøffere med synlige ringer. M-tech lister og sota blink er og kjøpt inn.

2ksanja811xckasl2khr.jpg

M3-emblemet blir sannsynligvis byttet ut med M Clubsport emblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir BRA nå da :D

Ja håper da det! :wink:

Har vært over en uke uten med bilen nå, merker jeg savner den mye! :(

Gul lyktefilm fra Lamin-x er montert på tåkelysene, Clubsport innstegslister og M-tech lister er i hus, nyrene er lakket matt svart og blinklys, + en haug med klips er kjøpt inn og bare venter på montering. Nå tør jeg ikke bruke mer penger før jeg har betalt for lakkjobben.

Klips er dyyyyyrt! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...