Morten1989 Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Dette blir bra men hadde vært tøffere om du hadde valgt Marrakesh Brown Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Dette blir bra men hadde vært tøffere om du hadde valgt Marrakesh Brown Marrakesh Brun er en deilig farge Så den på en X1 her om dagen, og da skjønte jeg at jeg absolutt burde valgt den... gjort er gjort. Regner med at det blir et bra resultat med denne fargen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 I dag hentes endelig bilen! Gleder meg.. bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Det blir nok bra Gleder meg til og se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Bilen er hjemme. Har fått montert veldig mye, men tatt lite bilder. Ikke så mye å ta bilder av underveis egentlig så venter til hele bilen er ferdig. Men legger ved et lite bilde Edit: Klipsene til M-tech listene er noe forbanna drit. Lar seg ikke feste skikkelig på døra. Og noen av de er allerede ødelagt. Må kjøpe nye klips og prøve igjen, heldigvis gjelder det bare for en av listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Spennende gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Ligner litt på sapphire black som jeg valgte,dette blir nice.Er det folie eller orginale gule tåkelykter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Fått montert noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Takker ! Er bare gul pre-cut folie fra Lamin-x nå. Får se hvor lenge det holder, ellers så blir det nok orginale gule tåkelys etterhvert. Så Schmiedmann solgte det. Like spent selv på resulatet, men har dessverre ikke fått montert mer. Står igjen støtfanger foran, sideskjørt og en forskjerm, pluss litt dill. Har vært på jobbmøte i Danmark de to siste dagene, men i helgen bør jeg få gjort en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Da er bilen 95% ferdig montert. Også er det på tide med noen bilder Ingen bra bilder da jeg tok de rett utenfor garasjen. Skal ta noen bedre bilder på et bedre location så snart jeg får mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Legger til noen fler bilder her: Alle bildene er uredigerte rett fra kamera. Håper utseende på bilen er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Strøøøøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Looking good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Dette ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Takker for kommentarer Veldig fornøyd selv. Nå gjelder det å være skånsom under vaskingen, så det ikke blir fæle striper i lakken med en gang..hehe. Bilen skal få et godt lag med Swissvax Shield nå om litt. Så blir det vell å finne et sted for vinterlagring om litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå