Gå til innhold

Benger's E36 328ia Cab - Solgt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir bra :D

men hadde vært tøffere om du hadde valgt Marrakesh Brown :D

Marrakesh Brun er en deilig farge :) Så den på en X1 her om dagen, og da skjønte jeg at jeg absolutt burde valgt den... gjort er gjort. Regner med at det blir et bra resultat med denne fargen og :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er hjemme. :)

Har fått montert veldig mye, men tatt lite bilder. Ikke så mye å ta bilder av underveis egentlig så venter til hele bilen er ferdig. Men legger ved et lite bilde :wink:

cb3n06s2h2clzp3x4smd.jpg

Edit:

Klipsene til M-tech listene er noe forbanna drit. Lar seg ikke feste skikkelig på døra. Og noen av de er allerede ødelagt. Må kjøpe nye klips og prøve igjen, heldigvis gjelder det bare for en av listene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) ! Er bare gul pre-cut folie fra Lamin-x nå. Får se hvor lenge det holder, ellers så blir det nok orginale gule tåkelys etterhvert. Så Schmiedmann solgte det.

Like spent selv på resulatet, men har dessverre ikke fått montert mer. Står igjen støtfanger foran, sideskjørt og en forskjerm, pluss litt dill. Har vært på jobbmøte i Danmark de to siste dagene, men i helgen bør jeg få gjort en del :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer :) Veldig fornøyd selv. Nå gjelder det å være skånsom under vaskingen, så det ikke blir fæle striper i lakken med en gang..hehe.

Bilen skal få et godt lag med Swissvax Shield nå om litt. Så blir det vell å finne et sted for vinterlagring om litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...