Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk :D Lader bare 0.75 bar nå.. kjører safe tenning og 0.85lambda på høylast :wink: hadde 0.9bar en kveld, men orginal lamellen med 618 begynnte å slure.. :wink:

201208041210211.jpg

201208041711201.jpg

Vipparm knakk i helgen :roll:

201208041711151.jpg

6 puck Sinter er på vei da :D Åså er mail til bjørnstad bil, og EStunign sendt, for å høre pris på mapping.. er ganske lav komp på denne, så skal kunne lade på litt :)

201208050022512.jpg

Pressa bare ut stangen og skifta løfter, å banket på plass igjen :)

201208050022442.jpg

Ferdig igjen :)

201208050427101.jpg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk arti å høre :D

Turboen ja, GT3582R

Compressor: 70AR; Exducer: 66.36MM; Inducer: 81.87MM.

Turbine: 82AR; Exducer: 64.50MM; Inducer: 73.60MM.

Glidelager turbo, fullt trykk ved 3800rpm ca :)

550hk turbo :)

Turbo bleia :?::lol:

http://www.ebay.com/itm/170868702026?ss ... 084wt_1271

Jaa blir spennende å høre om mappinga..hørt rykter om pris på 10,000 å det er litt vel mye når det ikke er smidd innmat enda, syns jeg :?

Håper det ligger på 4-7000:-.. Da blir det vel mapping så fort de har tid :)

Mvh Robin

• 3 weeks later...
Skrevet

heftig bil, mr. nabo :D (bor i nabo blokka). Like fargen virkelig godt, stikk sæ ut ifra resten! grom e30 det her, høres godt når du drar ivei opp bakken om dagene og, hehe :) keep it up!

Skrevet
heftig bil, mr. nabo :D (bor i nabo blokka). Like fargen virkelig godt, stikk sæ ut ifra resten! grom e30 det her, høres godt når du drar ivei opp bakken om dagene og, hehe :) keep it up!

Takk :D folk fra naboblokkan inne her også ja :)

Jaa glad jeg valgte å skifte farge på bilen da jeg lakkerte om den, nissan skyline farge på den nå :D

Tror jeg må få på en lyddemper till :lol:

Mvh Robin.

Takk ja, syns det e litt arti å ha gjort aalt selv også, lært masse på veien! men har blitt lei og den har stått nesten ett år midt i prosjektet også...

spekulerer litt på smidd innmat og MSD i vinter nå :wink:

Skrevet

joda, ble nettop medlem så og si :) vurderte og få lakket opp a4'n jeg hadde for ei stund siden i ca slik farge jeg og, men solgt begge audi'ene og handla bmw istede :) stor fornøyd med den iaf.

Du har ikke fått klage av naboene ifra husan rett sidenav oss pga motorlyd? (ikke at jeg bryr meg altså, liker god lyd i bil) ;)

Dem klaga som faen på Coupe'en min og 200sx'en til en kompis, dem legg sæ borti absolutt alt dem gjengen der desverre, klage og har meninger om absolutt alt! Krangla med dem ved flere tilfeller :P

Skrevet
joda, ble nettop medlem så og si :) vurderte og få lakket opp a4'n jeg hadde for ei stund siden i ca slik farge jeg og, men solgt begge audi'ene og handla bmw istede :) stor fornøyd med den iaf.

Du har ikke fått klage av naboene ifra husan rett sidenav oss pga motorlyd? (ikke at jeg bryr meg altså, liker god lyd i bil) ;)

Dem klaga som faen på Coupe'en min og 200sx'en til en kompis, dem legg sæ borti absolutt alt dem gjengen der desverre, klage og har meninger om absolutt alt! Krangla med dem ved flere tilfeller :P

Åja du som hadde den a4 avanten? :) Hmm hvilke naboer? ingen klager her :lol:

Bmw e artig bil, som regel artig folk som kjører bmw også :wink::D

Skrevet

jepp, var min den :) hadde den og en rimelig strøken CoupeQuattro som jeg hadde i mitt eie i 6 år, var litt trist og selge men ble til fordel av mye nyere bil da :) og BMW seff, hehe..

De i husene nermest blokka di er i "styret", og legger seg borti alt! :P har jo bodd her i 2 år nå jeg da, var veldig hissige i starten!

Ja virker som en real gjeng bimmers folk :D

• 1 month later...
Skrevet

Denne har jeg ikke fått med meg! :o Likte denne! Har selv 325 turbo, dog med litt mindre turbo enn deg, menmen :P Kan du legge ut hvordan du har gjort det med tomgangsregulator på motoren din, om du har tomgangsregulator? :)

Å legg ut video!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...