IngarE Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Jeg har lett litt men finner ikke dette direkte i forumet, men det er sikkert skrevet om fra før. Jeg har en 98 E39 med 4:3 skjerm, for å få navi trenger jeg kun å kjøpe cd delen og antennen for å få dette til å fungere? Jeg er usikker på hva det er som sitter montert baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Jeg er ikke helt sikker på alle boksene dine, men du har ihvertfall CD veksler, top hifi, telefon, og kanskje DSP. Men om du har skjerm, så skal man jo ha navi, har aldri hørt om noen uten det, men med skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjerringa-lar-meg-ikkefåM5 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Hvis det ser slik ut som på bildet hos deg så har du ikke navi. den blanke boksen er tv modulen om jeg ikke tar feil. også har du cd veksler der også. Det du trenger er en "cd spiller" som kan spille et kart og mulig oppgradere software også. Jeg tror siden du ikke har noe fra før så må du legge opp noen ledninger slik at du kan bruke MK4 som er en DVD enhet eller bruke en eldre versom som MKIII eller MKII. Også trenger du en GPS mottager som koster rundt 6000,- ny hos Koed.no. Går ann å finne brukte også.. Jeg skaffet en brukt til min, men jeg har MKII bare. Jeg vil tro at det er litt jobb å få dette inn.. Men er bare å google det så finner du svar. EDIT: Les på denne siden. Det du ikke finner om BMW navi er ikke verdt å vite. http://www.bimmernav.com/index.html?osC ... cc5cd1610d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Hvis du kjøper deler fra samme årgang så skal det funke greit med antenne + CD-leser og innfestingsbraketter, men det er ganske avlegs... Hvis du skal opp på noe akseptabelt så er det MKIII eller MKIV. Disse kan begge kjøre samme software, men MKIV er raskere og DVD-basert. Da tror jeg du må bytte ledningsnett og muligens skjerm også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IngarE Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Takk for utfyllende svar Vi velger å bytte til stasjonsvogn, så her er bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22946413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå