garyOBACK Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Kjøpte meg ny bil for 4 dager siden, så en kveld langs E18 fikk jeg en stein av grovt kaliber inn i fronten i katapultfart fra en eller annen hestehenger! endte opp med knust blinklys og bulket panser og skjerm fikk ikke snudd og kjørt etter han heller, men hadde jo igrunn ikke hjulpet det heller.. er det noen som driver med lakk/karosseri arbeid her på Forumet som kan si meg en ca pris for å fikse skaden? Dagen jeg kjøpte den: skaden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Skal det der bli 100% bra så må panser og forskjerm og lykt byttes. Mange vil nok spørre hvorfor pga en så liten skade men skaden er helt på spissen og det er vanskelig å få knekket det tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Hva er oddsen for at en stein skal treffe akkurat der, slik at panser, skjerm og blinklys går! Så utrolig surt! Men må få sakt at bilen så meget pen ut på det øverste bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Kjipt når slikt skjer. Men en fin bil du har ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 finfin bil, synd det som skjedde, uflaks:/ men må bare spørre, er ikke det en blå bil øverst og grå nederst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 finfin bil, synd det som skjedde, uflaks:/ men må bare spørre, er ikke det en blå bil øverst og grå nederst? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 finfin bil, synd det som skjedde, uflaks:/ men må bare spørre, er ikke det en blå bil øverst og grå nederst? hehe, er nok ikke det, er bare "settingen" sikkert flere bilder, skiltnummer lyver ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Hva er oddsen for at en stein skal treffe akkurat der, slik at panser, skjerm og blinklys går!Så utrolig surt! Men må få sakt at bilen så meget pen ut på det øverste bilde haha, samme tenkte jeg når jeg gikk ut for å se! jo takk! er fornøyd med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Hva er oddsen for at en stein skal treffe akkurat der, slik at panser, skjerm og blinklys går!Så utrolig surt! Men må få sakt at bilen så meget pen ut på det øverste bilde Ja hva er oddsen....?! Så vanvittig uheldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Utrolig kjedelig når sånt skjer.. Hadde vært bedre om den hadde gått i ruta igrunn. Ikke fullt så dyrt...dyrt nok, men. Så ut som en veldig fin bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 hadde klikka :/ men du får benytte sjangsen til å bytte speila også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Det der er ingen verdens problem å rette både panser og skjerm. Dyreste her blir lakken, og pris kommer helt an på hvem man kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Utrolig kjedelig når sånt skjer.. Hadde vært bedre om den hadde gått i ruta igrunn. Ikke fullt så dyrt...dyrt nok, men.Så ut som en veldig fin bil hvertfall Ja, skulle hatt lavere bil er senka 55/35 nå, så er vel igrunn bare dumt å senke mer.. tror heller jeg må heve den litt da hadde den bare truffet blinklyset, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 hadde klikka :/ men du får benytte sjangsen til å bytte speila også hehe, får se om det blir forsikringssak eller privat først vist det blir forrsikringssak kan jeg jo knuse det ene litt, og si den gikk i der og, men kjøper speil selv E46 M3 speil ser litt penere ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Det der er ingen verdens problem å rette både panser og skjerm. Dyreste her blir lakken, og pris kommer helt an på hvem man kjenner okay, lettesle!! får håpe på det beste. Kjenner en som har kjøpt seg inn i et lakk og karosseri firma nå nylig, så lakk ordner jeg greit sånn sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå