Eng1 Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Jeg var på sidene dere og så på V8 panser til min e34. Så veldig bra ut og billig i tillegg. Tok meg en tur innom GS bare for å sjekke pris forskjellen og det var nærmest sjokkerende. ca 2600,- hos Koed og ca 6300,- hos gs. Da begynte jeg og tenke litt på om det er uorginalt fra koed pga den ekstremt lave prisen. Noen som vet om Koed leverer mye uorginalt? Eller noen som vet om akkurat panseret er uorginalt? Bare ble litt redd for å handle når jeg ikke var sikker.
e36touring Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 det kan være uoriginalt fra koed ja, men da står det som regel beskrevet om det er originaldel eller ikke.
Lars89 Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Koed leverer veldig mye uoriginalt. Får uoriginale deler selv om man slår inn BMW delenummer. Send en mail så har du svar samme dag ang panseret.. Når det er sagt så har de veldig gode priser (evt har GS veldig dyre...) Schmiedmann har også veldig gode priser på mye, så sjekk før du handler
Sturlis Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Har ekstremt dårlig erfaring med uoriginale karroserideler fra schmiedmann/motortechnik, så der ville jeg ikke kjøpt...
Lars89 Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Hm... Det gikk fort. Så greit at jeg handla der for 2 dager siden og sparte over 20% i forhold til GS da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå