AndreasBr Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Har du kjørecomputeren fortsatt? Og please slutt å misbruk "opp" greien (Burde vel være maks 1 per dag? kanskje per 3 dagers periode?)
Kobar Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 tja, gikk jo kjapt å bla igjennom hele tråden kunne ikke finne noen plass om det er sedan eller coupè. Så dersom det er coupè er jeg intrisert i sikkerhetselen (rulla) til pasasjersiden foran!
echopro Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 tja, gikk jo kjapt å bla igjennom hele tråden kunne ikke finne noen plass om det er sedan eller coupè. Så dersom det er coupè er jeg intrisert i sikkerhetselen (rulla) til pasasjersiden foran! Oisann, det beklager jeg! Det er dessverre en sedan :/
Tiseth! Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Må man ha ledningsnettet til den om man skal ha digital klimastyring? eller funker det med elnett fra manuelt klimastyring?
echopro Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 Må man ha ledningsnettet til den om man skal ha digital klimastyring? eller funker det med elnett fra manuelt klimastyring? Tørr ikke svare på det.
juniormathisen Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Skal man bygge om fra manuel til automatisk, må mann ha klimaboksen og kontrollpanelet. Må altså ut med hele dashèn og bytte hele kassa som vifte og det sitter i. dette forde automatisk har motorstyrte spjel og litt andre ting. Men kontaktene skal vistnok bare være plug an play.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå