Gå til innhold

­Offisielle bilder F10 med M-pakke | Siste: 3D Design front


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Han kjører E60 med M pakke med 18" og de er på 245/40-18.

Ok, men da blir det jo samme dekkdim, bare en tomme større felg på F10, så jeg tror ikke 19" på F10 blir verre enn 18" på E60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må faktisk innrømme at jeg synes alcantara-interiøret var totalt skivebom i en slik bil.. det ser rett og slett for simpelt og "billig" ut :) Ellers gleder jeg meg veldig til å se hvordan M-pakken ser ut live :D

Det må bli en sånn en på deg Caaatooo! 535da M-Sport ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Gamlingen bestilte identisk denne i forrige uke, carbonsort med M-tech. Får den levert i månedsskiftet okt/nov tror jeg. Blir spennende å se denne live.. Og ikke minst prøve! :)

Kult, og hvor stor motor snakker da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamlingen bestilte identisk denne i forrige uke, carbonsort med M-tech. Får den levert i månedsskiftet okt/nov tror jeg. Blir spennende å se denne live.. Og ikke minst prøve! :)

Kult, og hvor stor motor snakker da. :wink:

Trenger du spør om det?? :D Blir en 525d.. Blir sånn sett et tilbakesteg i forhold til "dagens" E60 535d med AC Schnitzer oppgradering... :? Men blir med litt digg utstyr som f.eks Integral Active Steering, Active cruise control med stop&go, HiFi proff, navi proff, HUD, EDC, Sport-Automat, Surrond View, atmosfære belysning, komfort pakke med komfortseter i dakotaskinn (Venetobeige), adaptive kjørelys, ryggekamera, soltak i glass etc etc.. Skal leveres med 19" m-sport felger av typen LM dobbelteke 351, som jeg forøvrig ikke vet hvordan ser ut :roll:

blir sikkert gydd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

525d er jo ikke akkurat noen sinke det heller da, men såklart ikke så brutalt som en trimma 535d må være.

Den sorte F10'en med m-pakke i bilde over har 351M felgene, og her er ett bilde til.

I tillegg er det flere bilder av disse felgene på side 1 i denne tråden.

2o5dzhwqb8pl6pi5yabv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...