Robin L Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 hei. noen som kan slette airbaglampe i kristiansund N???? trenger i kveld gjerne, for da får jeg solgt bilen kjapt... Betaler selvfølelig!
Robin L Posted June 23, 2010 Author Posted June 23, 2010 ingen? slatlem hadde ledig på fredag men. liker egentlig ikke slatlem. rekker ikke å kjøre til gs heller. hmmm
Robin L Posted June 23, 2010 Author Posted June 23, 2010 nop, prøvd det... var inne og sletta på gamlebilen også.
Larz Posted June 24, 2010 Posted June 24, 2010 På E39 finnes det en sikring du kan ta ut. Men da er det ikke alltid fjernstyringen på nøkkelen fungerer.
Robin L Posted July 2, 2010 Author Posted July 2, 2010 hva skjer egentlig om man kræsjer med denne lampa på? ingen airbag?
bmwkizn Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 Så lenge Airbag lampa lyser, så er hele airbag systemet ute av funksjon som regel
perpilot Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 hva skjer egentlig om man kræsjer med denne lampa på? ingen airbag? Du må nesten få lest av feilkode for å vite hva som er feil med den. På min e39 var det bare feil på en sensor i passasjersete. Sensoren er der bare for å koble ut airbag hvis det ikke sitter noen i passasjersete når du krasjer. Så i mitt tilfelle ville alle airbags blitt utløst uansett, men som sagt bør du jo få lest av hva feilen egentlig er.
TheBirg Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Ny eier blir selvfølgelig opplyst om problemet ? Men det er jo ikke noe problem siden feilen er enten reparert eller nevnt i salgskontrakt.
Recommended Posts