Glenn-Andre Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Hei, titta litt på autodb da jeg la merke til en kjent bil. Bilen er en e30 cab, denne fikk vi i bytte av BMWKIZN (eller hva han kaller seg) http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1276616138 Da hadde bilen gått oppunder 300k og gått endel over 300k når vi solgte den videre, nå sier selger at den har gått 175k. Har bilde da bilen runda 300k. Bilen er rimelig bra stand da vi kostet på denne masse, inkl ny lakk å styling men dette er ikke veldig bra da jeg tok grunnarbeidet selv og lakkerern skulle tilpasse stylinga, noe han ikke gjorde. Bilen bruker _masse_ vann forresten. Bare til advarsel så ingen her blir lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Denne er også et fast innslag på det lokale rånetreffet her i stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Hmm. Lurer på om jeg skal sende han der en mail og spørre hvorfor han lyger om km-stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Eh, ja... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 hater sånt! Det er faktisk det kjipeste med å kjøpe gamle bruktbiler spør du meg. Men på høyresiden av den annonsen så jeg en bil med noe jeg tipper er ekte km-stand(sjelden folk lyver om 280.000km) Merker jeg fikk litt lyst på en E30,selv om jeg aldri egentlig har vært helfrelst etter dem. http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 på så gamle biler må man nesten kjøpe på tilstand og ikke kilometer, så jeg skjønner ikke helt hvorfor folk egentlig trikser med så mange biler. Mange eksempler på biler som "står seg ihjel" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 på så gamle biler må man nesten kjøpe på tilstand og ikke kilometer, så jeg skjønner ikke helt hvorfor folk egentlig trikser med så mange biler. Mange eksempler på biler som "står seg ihjel" x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Mange eksempler på biler som "står seg ihjel" Nei, nei - problemet oppstår hvis noen prøver å tilpasse slike biler til normal bruk etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå