M3 Yngve Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Sånn carbon luke som GS har er grei den, men jeg skal ha sånn med skilt lys inni, og ikke den til å sette org holder på. For sjekke den til Shidmann ja. Org er tung som bare det, sånn har jeg hatt.
M3 Yngve Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Min første E30. Var ikke mange før meg med 15" MIM felger. Vi snakker her meget tidlig på 90 tallet. Var en 83 mod 323, og ikke mange tøffere E30 i Vestfold den gang.
winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Nydelig! Hadde den bare vært i samme stand i dag, eller hva?
M3 Yngve Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Nydelig! Hadde den bare vært i samme stand i dag, eller hva? Tror nok den er vraka nå. Ble solgt til Tønsberg, så tror jeg den ble kjørt i stykker. Jeg ga 60K for den, og fikk det samme etter ca 1 år.
winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Kjipt å tenke på, skulle beholdt den og behandlet den som en ekte entusiast vettu, Yngve! Da hadde den vært verd GULL i dag
M3 Yngve Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Mye jeg skulle ha spart på, men plass og kr stoppet mye.
M3 Yngve Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Nei, en kompis og meg er snart ferdig med denne. 316 som har fått extreme makeover, som skal godkjennes og selges.
mAZE Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Lett sein med å følge med på denne tråden, men det får bare stå til.. Nok ett gromt bygg kan det virke som dette blir ja.
leif harald Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 den 2002n eller hva det er som står bak der vil jeg kjøpe
M3 Yngve Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 den 2002n eller hva det er som står bak der vil jeg kjøpe Norges eldste 1602, den er ikke tilsalgs, om man ikke betaler en over pris eier ikke kan takke nei til.
leif harald Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 den 2002n eller hva det er som står bak der vil jeg kjøpe Norges eldste 1602, den er ikke tilsalgs, om man ikke betaler en over pris eier ikke kan takke nei til. Såpass, så ikke akuratt strøken ut, utneom felgene så tenkte kansje han ikke skulle ha så mye om den skulle selges
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 den 2002n eller hva det er som står bak der vil jeg kjøpe Norges eldste 1602, den er ikke tilsalgs, om man ikke betaler en over pris eier ikke kan takke nei til. Såpass, så ikke akuratt strøken ut, utneom felgene så tenkte kansje han ikke skulle ha så mye om den skulle selges Blind eller ? Den ser strøken ut for meg hvertfall
leif harald Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Blind? har sett noen andre bilder av dn på forumet her og den er jo malt med rulle om jeg ikke tar feil. å oppå er den grønn med mye overflate rust
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå