Rune B. Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Dette blir helt ufattelig moro å se hvordan det ender opp! Tipper det blir helt superperverst. Om noen år kan du ta på deg å bygge v10 i min e28.. Da må det vel være mulig å få en skikkelig skrens i 4. gir..!?
mrbatnes Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 må følge med på denne ja hvordan bruker du et ledingsnett beregnet for v8 på en v10?
Thunegutt Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Dette blir nok goe greier Nesten litt glad at V10`n ikke havnet i E30`n
oddis Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Alltid moro å lese om dine prosjekter Yngve. Du har tatt steget opp i toppetasjen av BMW guruer skjønner jeg Meget bra. Imponerende at dere tørr å gyve løs på disse motorelnettene, som nok kan karateristeres som elnettenes svar på Midt-Østen.. Dette blir nok goe greier Nesten litt glad at V10`n ikke havnet i E30`n VASK MUNNEN DIN!
M3 Yngve Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Takker takker. He he, mitt østen faktisk. Ja, kjøpt på Kongsberg dette el nettet og div, men ikke kassa. Det med E60 el nett hadde vært bedere det, men da hadde jeg vist det virket da jo. Nei, mest av den grunn at det ikke er lett å finne en så komplett M5/M6 som jeg kan plukke ut alt jeg trenger selv, til en rimlig penge. Så er det lik ecu på disse, så den passer på kontakten mener jeg. Vet ikke om alt el nette på motoren er der heller. Men om ikke dette går, må jeg på jakt etter el nett til M5/M6. Jeg skulle hatt tak i ecu, nøkkel og 2 stk bokser brukt til M5/M6, så skrik ut om noen finner dette noen sted.
Just-turbodiesel Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 dette kommer til å bli så grenseløst sinnsvakt rått, gleder meg til å følge med.
Gjest Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Dette blir konge! Men fatter ikke att du ikke bare slenger di ledningene på sjøen og handler deg ett datasprut..=)
Pisani Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Kun jeg som tenkte "what, el-bil" når jeg leste hybrid? Gleder meg til å følge med på denne Gromt
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Dette blir konge! Men fatter ikke att du ikke bare slenger di ledningene på sjøen og handler deg ett datasprut..=) Det er fordi ALLE data sprut er bare dritt i forhold til org, men mulig jeg må krype til korsett om ikke jeg får dette til. I tillegg må jeg lda age et el nett utenom, og det tar like lang tid som å "jasse" dette. Skal prøve på noe ingen har gjort før da vet du. Så lærer jeg meg hvordan disse nye bilene er bydg opp runt el tinga sine. Da kan jeg hjelpe folk å konvertere V8 og V10 i sine biler sener feks. Kristov: Ja følger med motor el, ecu og ALT rundt lovte denne Amerikaneren. Men gjennstår å se da. Hybrid bør da ikke være el bil, blir jo masse forskjellige biler jeg bruker deler fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå