Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Driver å ser litt på motor plasseringa osv. Må nok kappe litt av bunnpanna pga tannstanga. Så for kappe bak, for håpe ikke motoren kommer for langt frem bare.

Så er det de dumme ektra olje pumpene, de vet jeg ikke om mantrenger egentil. Vet ikke hvor de trykke olja hen eller. Går noen kanaler oppover i motoren.

Vet at de med S62 og kompressor ikke har dem inntakt. Lurer på om jeg skal koble dem så de går hele tiden. På org, går dem vist på G krefter. Noen som har lest eller kan noe om disse pumpene?

Tok noen biler av beistet i dag.

pgt6t9pctbl9aih9b146.jpg

xwv07zhsxgwl5lq1q1iw.jpg

n3wiw3pyvbrxd6iga630.jpg

kqu2ph8w2zrimrro7a8j.jpg

5dkt2ym2bojxbap8bx6h.jpg

3tn0br7nw0n35vib1jqw.jpg

ql3n5qzxviyjaa2pkpy9.jpg

Skrevet

om pumpene går på g-krefter så regner jeg med at det blir: når man akser så blir oljen skyvd bakerst i bunnpanna og da aktiveres kun den bakerste pumpa og ved nedbremsning så aktiveres den fremerste pumpa :-k

Skrevet

Svensken som bygde uten vanos blokkerte vanos pumpa (kan visstnok ikke fjernes). Så kjørte han de andre pumpene med et eget program via eksternt printkort/rele for styringen.

Skrevet
De er på vær side bak på panna i sumpen.

Så suger dem bak der og det går kanal på vær side av motoren.

Mener de er for å evakuere olje fra toppen slik at det ikke samler seg for mye olje der når det svinger.

Skrevet

Ja, er ikke pumper men ventlier som åpnes via edc og g krefter. Sånn at olja renner ut på andre siden av der den ligger i sving.

Sånt behøves virkelig ikke på en bane bil, så enten skal dem bare stå der, men mest sannsynlig fjærne dem og åpne til retur rett inn.

Skrevet

Takker. :D

Ja, når denne er ferdig skal det ikke bygges noe store custum og tanke prosjekt. Da blir det kun ombygging med og på bolt on deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...