Spiritus Sancti Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Bare ikke si til noen at den er modda, og gjør det så orginalt som mulig;D
leif harald Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Gromme hjul å grom motor Yngve Håpner nesten du må hente bilen når den kommer sånn at jeg kan ta en tur innom å se på dette monsteret
Steven Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Fy søren dette blir bare den perfekte combo! Gleder meg til å se den i aksjon, peise på å få den klar til sommertreffet 2011
M3 Yngve Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Driver å ser litt på motor plasseringa osv. Må nok kappe litt av bunnpanna pga tannstanga. Så for kappe bak, for håpe ikke motoren kommer for langt frem bare. Så er det de dumme ektra olje pumpene, de vet jeg ikke om mantrenger egentil. Vet ikke hvor de trykke olja hen eller. Går noen kanaler oppover i motoren. Vet at de med S62 og kompressor ikke har dem inntakt. Lurer på om jeg skal koble dem så de går hele tiden. På org, går dem vist på G krefter. Noen som har lest eller kan noe om disse pumpene? Tok noen biler av beistet i dag.
Kentan-racing.com Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Er ikke pumper for og alltid opprettholde trykket da? ved store krefter og oljen blir "skubbet" til siden så vil jo alltid en av disse to pumpene nå oljen? men skal tro du kan fjerne dem.. Du har ikke sett i delelistene da?
baremats91 Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 om pumpene går på g-krefter så regner jeg med at det blir: når man akser så blir oljen skyvd bakerst i bunnpanna og da aktiveres kun den bakerste pumpa og ved nedbremsning så aktiveres den fremerste pumpa
M3 Yngve Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 De er på vær side bak på panna i sumpen. Så suger dem bak der og det går kanal på vær side av motoren.
oddis Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Svensken som bygde uten vanos blokkerte vanos pumpa (kan visstnok ikke fjernes). Så kjørte han de andre pumpene med et eget program via eksternt printkort/rele for styringen.
Kristov Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 De er på vær side bak på panna i sumpen. Så suger dem bak der og det går kanal på vær side av motoren. Mener de er for å evakuere olje fra toppen slik at det ikke samler seg for mye olje der når det svinger.
M3 Yngve Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Ja, er ikke pumper men ventlier som åpnes via edc og g krefter. Sånn at olja renner ut på andre siden av der den ligger i sving. Sånt behøves virkelig ikke på en bane bil, så enten skal dem bare stå der, men mest sannsynlig fjærne dem og åpne til retur rett inn.
Haakjin Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Steike, dette er veldig imponerende. Jeg vill si at dette hjelper virkelig pågangsmotet mitt. For en enorm ''ståpåvilje'' du hadde da
M3 Yngve Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Takker. Ja, når denne er ferdig skal det ikke bygges noe store custum og tanke prosjekt. Da blir det kun ombygging med og på bolt on deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå