Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da er endel nytt på tur i posten håper jeg!:D en ting er jeg veldig spent på, har ikke sett noen e23 med dette i norge før:p fikk flyttet på e23n idag, startet momentant, så imorgen blir det montering av hengerfeste å prøve å henge på hengeren:D

Gleder meg til du får montert den ene tingen du er spent på! For den er jeg også spent på! 8)

Skrevet

Arti om du tar det helt ut og får skilt på henger`n....

Angrer på at jeg solgte prosjekte mitt................ MÅ HA BMW MED BMWHENGER IGJÆN :)

Skrevet

Angrer på at jeg solgte prosjekte mitt................ MÅ HA BMW MED BMWHENGER IGJÆN :)

Er det som er planen ja, men når det aner jeg ikke, mye arbeid:p ivertfall når jeg har 3 bilprosjekt, 1 garasjeprosjekt, 1 husprosjekt å et dameprosjekt! :lol:

Skrevet
Da er endel nytt på tur i posten håper jeg!:D en ting er jeg veldig spent på, har ikke sett noen e23 med dette i norge før:p fikk flyttet på e23n idag, startet momentant, så imorgen blir det montering av hengerfeste å prøve å henge på hengeren:D

Gleder meg til du får montert den ene tingen du er spent på! For den er jeg også spent på! 8)

Er også veldig spent! Håper det kommer mens jeg er hjemme nå! Skulla hatt meg noen 18" hjul nå :D

Skrevet

Er det som er planen ja, men når det aner jeg ikke, mye arbeid:p ivertfall når jeg har 3 bilprosjekt, 1 garasjeprosjekt, 1 husprosjekt å et dameprosjekt! :lol:

Ting tar tid :)

Skrevet

Gleder meg til å få montert resten av treet :P

Blir ivertfall bra når ny girkule å skinntrekk kommer :D

s39ywirpgetwsz4bu0ml.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Skjer lite fortiden! er borte på jobb, og venter på endel deler! kommer hjem igjen på begynnelsen av Mai tror jeg :)

Skrevet

Fikk en stor nedtur her om dagen :( Bestilte meg ei Alpina leppe til bilen, vant budrunden, betalte pengene. Så plutselig krevde han mere penger i frakt, men greit tenkte jeg, ikke hver dag man kommer over noe sånt. Ventet på betalingsinformasjon fra han så fikk jeg plutselig refundert alle pengene mine, og han la ut en ny auksjon der han ikke sendte til norge. Prøvde å sende melding til han men fikk ikke svar før auksjonen var over å han hadde solgt den til noen andre :angry: Skal love dere jeg skrev ei helvetes til melding til han etterpå:P

Skrevet

Kjekt å få bilde fra ein kompis som har montert ny girkule å skinntrekk i bilen mens jeg er borte på jobb:-)53b0a3a8-59f2-383f.jpg

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...