Larsinnj Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Da er endel nytt på tur i posten håper jeg! en ting er jeg veldig spent på, har ikke sett noen e23 med dette i norge før:p fikk flyttet på e23n idag, startet momentant, så imorgen blir det montering av hengerfeste å prøve å henge på hengeren:D Gleder meg til du får montert den ene tingen du er spent på! For den er jeg også spent på!
Litjhaug Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Arti om du tar det helt ut og får skilt på henger`n.... Angrer på at jeg solgte prosjekte mitt................ MÅ HA BMW MED BMWHENGER IGJÆN
HagenJR Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Arti om du tar det helt ut og får skilt på henger`n.... Angrer på at jeg solgte prosjekte mitt................ MÅ HA BMW MED BMWHENGER IGJÆN Er det som er planen ja, men når det aner jeg ikke, mye arbeid:p ivertfall når jeg har 3 bilprosjekt, 1 garasjeprosjekt, 1 husprosjekt å et dameprosjekt!
HagenJR Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Da er endel nytt på tur i posten håper jeg! en ting er jeg veldig spent på, har ikke sett noen e23 med dette i norge før:p fikk flyttet på e23n idag, startet momentant, så imorgen blir det montering av hengerfeste å prøve å henge på hengeren:D Gleder meg til du får montert den ene tingen du er spent på! For den er jeg også spent på! Er også veldig spent! Håper det kommer mens jeg er hjemme nå! Skulla hatt meg noen 18" hjul nå
Litjhaug Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Arti om du tar det helt ut og får skilt på henger`n.... Angrer på at jeg solgte prosjekte mitt................ MÅ HA BMW MED BMWHENGER IGJÆN Er det som er planen ja, men når det aner jeg ikke, mye arbeid:p ivertfall når jeg har 3 bilprosjekt, 1 garasjeprosjekt, 1 husprosjekt å et dameprosjekt! Ting tar tid
HagenJR Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 Gleder meg til å få montert resten av treet Blir ivertfall bra når ny girkule å skinntrekk kommer
HagenJR Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 offroadhenger ? Slapp av du nå helland:D Skal ned på jorda når senkesettet til bilen kommer
HagenJR Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Skjer lite fortiden! er borte på jobb, og venter på endel deler! kommer hjem igjen på begynnelsen av Mai tror jeg
HagenJR Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 Fikk en stor nedtur her om dagen Bestilte meg ei Alpina leppe til bilen, vant budrunden, betalte pengene. Så plutselig krevde han mere penger i frakt, men greit tenkte jeg, ikke hver dag man kommer over noe sånt. Ventet på betalingsinformasjon fra han så fikk jeg plutselig refundert alle pengene mine, og han la ut en ny auksjon der han ikke sendte til norge. Prøvde å sende melding til han men fikk ikke svar før auksjonen var over å han hadde solgt den til noen andre Skal love dere jeg skrev ei helvetes til melding til han etterpå
HagenJR Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 Kjekt å få bilde fra ein kompis som har montert ny girkule å skinntrekk i bilen mens jeg er borte på jobb:-)
HagenJR Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Noen som har felgtips til bil å henger da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå