Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noen som vet om det er orginalt hull til grøftelys eller om det er skjært ut hull. Har egentlig ikke lyst til å skjære i en orginal BBS front, men ser veldig tamt ut uten grøftlys. Skal ikke være noe problem å skjære siden rillene ikke går helt ut. Har fått noen deler, men har ikke hatt tid til å gjort så mye de siste dagene.. Mulig det kommer en update før helgen :)

Skrevet

Kan se på E21 delebilen når jeg henter den. Tenkte meg ivei en dag snart. ;)

Har en BBS front uten hull til tåkelys og en med hull. Er litt spendt på hva som ser best ut. :P

Skrevet
Kan se på E21 delebilen når jeg henter den. Tenkte meg ivei en dag snart. ;)

Har en BBS front uten hull til tåkelys og en med hull. Er litt spendt på hva som ser best ut. :P

Supert! :) Synes det ser litt for tamt ut nå ivertfall, men mulig det blir bedre når den blir lavere :P

• 4 weeks later...
Skrevet
helt jævlig å vente på deler, nærmest tortur!

Er det! har bare ventet i 2mnd minus 3 dager nå da! :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har jeg handlet et sett til med goldtrack, så da blir det vil til at jeg bruker disse på bil å henger frem til at jeg finner noe annet jeg har veldig lyst på :D

53b07dea-532b-b8b4.jpg

• 2 months later...
Skrevet

Har faktisk gjort veldig lite idag, men mere enn på evigheter på denne bilen :lol:

Hengeren er kommet ut fra sommerlagringa å skal plasseres inn i verkstedet imorgen, e23'n fikk seg et nytt batteri :)

Så fikk jeg malet ferdig traversen, så er bare å montere sammen den snart :D

w1te3idrikr8yofsnq15.jpg

jzr92inwbakffokjkq0f.jpg

Har også handlet en E23 til, skal bruke den som vinterbil :)

ek6funds7er2locpop5m.jpg

`82 732 manuell

• 2 weeks later...
Skrevet

Siden alle syns det lukter noe jævlig bak vinterbilen å det ser ut til at jeg har en "dirty trick" knapp når jeg drar på, så blir det vel motorbytte :) Tar lengere tid å overhale den jeg har enn motorbytte så :P Har også handlet et M tech1 ratt til den blåe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...