|Loke|-Silas Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 blir spennende å se hvordan dette ender! kule biler, kult prosjekt!
HagenJR Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Noen som vet om det er orginalt hull til grøftelys eller om det er skjært ut hull. Har egentlig ikke lyst til å skjære i en orginal BBS front, men ser veldig tamt ut uten grøftlys. Skal ikke være noe problem å skjære siden rillene ikke går helt ut. Har fått noen deler, men har ikke hatt tid til å gjort så mye de siste dagene.. Mulig det kommer en update før helgen
Larsinnj Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Kan se på E21 delebilen når jeg henter den. Tenkte meg ivei en dag snart. Har en BBS front uten hull til tåkelys og en med hull. Er litt spendt på hva som ser best ut.
HagenJR Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Kan se på E21 delebilen når jeg henter den. Tenkte meg ivei en dag snart. Har en BBS front uten hull til tåkelys og en med hull. Er litt spendt på hva som ser best ut. Supert! Synes det ser litt for tamt ut nå ivertfall, men mulig det blir bedre når den blir lavere
HagenJR Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Denne står bare å venter på senkesettet som aldri kommer!
HagenJR Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 helt jævlig å vente på deler, nærmest tortur! Er det! har bare ventet i 2mnd minus 3 dager nå da!
HagenJR Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 Da har jeg handlet et sett til med goldtrack, så da blir det vil til at jeg bruker disse på bil å henger frem til at jeg finner noe annet jeg har veldig lyst på
HagenJR Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Har faktisk gjort veldig lite idag, men mere enn på evigheter på denne bilen Hengeren er kommet ut fra sommerlagringa å skal plasseres inn i verkstedet imorgen, e23'n fikk seg et nytt batteri Så fikk jeg malet ferdig traversen, så er bare å montere sammen den snart Har også handlet en E23 til, skal bruke den som vinterbil `82 732 manuell
helland Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Jøss dette blir bra Gleder meg til å se når den blir ferdig !
HagenJR Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Siden alle syns det lukter noe jævlig bak vinterbilen å det ser ut til at jeg har en "dirty trick" knapp når jeg drar på, så blir det vel motorbytte Tar lengere tid å overhale den jeg har enn motorbytte så Har også handlet et M tech1 ratt til den blåe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå