stianpej Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 hei,ser ut som de er mange med peiling på e23 her... har noen få kjappe spørsmål siden jeg kåm tilfeldivis til og kjøpe en sist helg. kan bruke ratt stamme ifra e28? på e23 er de noen plass de er mulig og kjøpe karroseri deler som kanaler og forskjermer?? håper noen kan hjelpe meg. Mvh. Stian Pettersen
HagenJR Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 hei,ser ut som de er mange med peiling på e23 her... har noen få kjappe spørsmål siden jeg kåm tilfeldivis til og kjøpe en sist helg. kan bruke ratt stamme ifra e28? på e23 er de noen plass de er mulig og kjøpe karroseri deler som kanaler og forskjermer?? håper noen kan hjelpe meg. Mvh. Stian Pettersen Hei Så artig at det blir flere av oss!! Hva har du kjøpt da? Angående ratt så mener jeg det må være ifra 1987 mod E28 for at det skal passe GS-bildeler selger karoseri deler, er vel muligens endel her på bimmers også som har delebiler å kan være til hjelp med litt deler Mvh Jøran
///MoePower Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 hei,ser ut som de er mange med peiling på e23 her... har noen få kjappe spørsmål siden jeg kåm tilfeldivis til og kjøpe en sist helg. kan bruke ratt stamme ifra e28? på e23 er de noen plass de er mulig og kjøpe karroseri deler som kanaler og forskjermer?? håper noen kan hjelpe meg. Mvh. Stian Pettersen Karosserideler, og deler generelt er det veldig enkelt å få tak i til disse bilene Du kan høre med koed, gs-bildeler og forhandlere rundt omkring så skaffer de det meste. Hvis du skal kjøpe på nett så kan du bruke DENNE siden til å finne delenummeret på delen du er ute etter, lime det inn i søkefunksjonen du finner i handlekurven på f.eks koed, fjerne mellomrommene og søke. Når det gjelder rattstamme, så tror jeg nok ikke E28 og E23 rattstamme passer overens uten at jeg skal være for bombesikker her jeg sitter. Gratulerer med ny bil ihvertfall
HagenJR Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Her egentlig gått veldig sakte i det siste Men endel er skjedd, så slenger inn noen bilder Ser ganske rett ut her, bortsett fra at bakluka ikke er justert Men var værre på denne siden, så trengs litt retting fortsatt! Var ikke rart det var en liten lekasje i bakkanten av motoren Manuell girkasse er kommet inn i bilen Har skjedd endel siden disse bildene ble tatt også, men skal prøve å gjøre litt med den nå fremover og komme med en skikkelig update Har foresten kjøpt meg et komplett svart bøffelskinn interiør, 99% strøkent, kjekt og ha
G-RACING Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Litt av ei historie! Morro å sjå positiviteten din etter dette, dette skal følges med på!
bmwkizn Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Godt å se at det blir bil av 7,ern igjen. Stå på Blir spennende å se. Får håpe den blir like pen som den var tidligere
///MoePower Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Morsomt å se at det er fremgang med dette prosjektet her
HagenJR Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Da er fronten ferdig sveiset og det meste "montert"! Er endel deler som skal flyttes over fra delebilen, men siden den er nesnødd så prøvemonterte jeg bare med det jeg hadde liggende, og det ser ut til at fronten ble rett, alt passer Når jeg skal av med fronten igjen så skal jeg tectylere. Noen bilder av sveisinga: Passer litt bedre bakluka nå Kom over svart 99,5%strøkent skinn interiør som jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre med enda:P Blir vel honing av sylindrene imorgen tenker jeg.
Larsinnj Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Ferdig til i sommer da eller? Kan være sjåfør jeg!
HagenJR Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Ferdig til i sommer da eller? Kan være sjåfør jeg! Til sommeren bør den være ferdig ja, men om jeg finner meg motor og får den godkjent som 745 før det vet jeg ikke Men den skal være nylakkert og ha skilt på den til sommeren ivertfall
///MoePower Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Keep on going, du har fremdeles langt igjen Er det noen som angrer på valg av henger her nå?
HagenJR Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 Keep on going, du har fremdeles langt igjen Er det noen som angrer på valg av henger her nå? Er endel igjen ja, men begynner å se lyset i tunnelen nå som delene begynner å passe og bilen begynner å bli mere hel Angrer gjør jeg ja, men har vel egentlig kommet ganske greit over det nå.. Men blir og kjøre kranbil videre fremover nå ja
NBCustom Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 dette ser bra ut morrari;) hehe følger med her
HagenJR Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Da har e23'n vært ute og luftet seg, fått kjørt noen runder, og det meste virker helt topp fusker litt, men er 1 år gammel bensin, sikkert dårlige plugger osv, så får håpe det blir bedre etter en liten sevice Mangler fortsatt å sveise inn bakstykket ++ men ble fort litt mer pågangsmot når jeg innså at den var straks klar til å prøvekjøres Så blir vel litt sveising og retting imorgen Og skal se om jeg får tatt noen bilder også
///MoePower Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Passer litt bedre bakluka nå Er det dekaltrimming du holder på med eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå