Tom K Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 utetempen på min 98 E39 viser alt for lite (8 grader når det er 20) klima blåser ikke skikkelig kaldt, har dette noen sammenheng ?
Otis Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Tror ikke det har noen sammenheng. Utetemp føler er en annen sensor som sitter under støtfanger høyre hjørne foran. At A/C ikke blåser kaldt er nok sannsynligvis bare lite gass på systemet.
Tom K Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Ok, det var det jeg var redd for, da er det bare å ta en tur og få fyllt, det bor en kar rett nedi gata her som fyller for 1100,-
Ballder Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 AC og utetemp måleren jobber sammen, så kan være den som kødder det til. Er det målt utetemp på under 4 eller 5 plussgrader, så kobler faktisk ac mer eller mindre helt ut.
Tom K Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 AC og utetemp måleren jobber sammen, så kan være den som kødder det til.Er det målt utetemp på under 4 eller 5 plussgrader, så kobler faktisk ac mer eller mindre helt ut. Mener jeg har hørt noe sånt ja, hmmm jaja i morgen fyller jeg ny gass på anlegget så får vi se hva som skjer
Tom K Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Da var gassen fyllt og nå virker det som det skal
Ballder Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Godt og se at det ordnet seg. Kan jeg spørre om du ville være brydd med og sjekke/se om ac kompressoren din er innkoblet mer eller mindre konstant, eller om den kobler ut og inn med sånn ca 1 minutts intervall? Gamle e36 cab'n jeg hadde og forrige e39 koblet den ut og inn, mens e39'n jeg har nå mer eller mindre subber og går konstant.
Otis Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Kompressoren kobler ut og inn ved behov, hvor kaldt du har valgt inni bilen og hvor kaldt det er ute.
Ballder Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Hører de sier det, men det gjør den da alltså ikke på min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå