Glema Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Da va tiden inne for å lage en liten tråd om min første bmw Kjøpte bilen i slutten av mai, og er sålangt kanonfornøyd. Bilder fra salgsannonsen: Bilen er en 99 mod med 193.000 på telleren. - 4 rørs eksos, men tror det er orginal bakfangeren som bare er kappet til. Men er en veldig fin lyd i den - 20" CTW felger og senket 30mm. - 16" piggfrie vinterdekk - Skinninteriør m/trelooklister (fyfy) Utstyrslista: Vehicle information Type code DR31 Type 523I (EUR) Dev. series E39 (2) Line 5 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M52/TU Cubical capacity 2.50 Power 125 Transmision HECK Gearbox MECH Colour ANTHRAZIT METALLIC (397) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 1999-07-02 Order options No. Description 220 SELF-LEVELING SUSPENSION 283 LT/ALY WHEELS BMW STYLING II 302 ALARM SYSTEM 339 SATIN CHROME 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 413 LUGGAGE COMPARTMENT NET 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 473 ARMREST, FRONT 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 665 RADIO BMW BUSINESS 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 843 ENGINE LAYOUT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 881 FRENCH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOO Series options No. Description 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Information No. Description 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 694 PREPARATION FOR CD CHANGER Planer videre som kansje blir gjennomført vist motivasjon og penger er tilstrekkelig er : Angel Eyes : Utført Svarte/Carbon Nyrer : utført Carbon frontspoiler : Utført Alu interiørlister : Utført M5 bakfanger : Ikke utført Carbon Bmw merke foran/bak : Utført M5 speil : Utført Stabstag : Utført Kommer sikkert på noe mer underveis eller fra tips fra dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Gratulere med en nydelig touring.. btw ossen er det å kjøre med 20" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 grattis =) va veldig bra ud den der! har du noen planer med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Gratulere med en nydelig touring..btw ossen er det å kjøre med 20" ? På forrige bilen kjørte jeg med 185/65-15 å det var faktisk ikke den helt store forskjellen syns nå jeg. Her i troms så er og veiene veldi dårlige så det blir litt nedbremsing grunnet homper og sår i veiene, men ellers så er jeg positivt overrasket over hvordan de er å kjøre med, er kansje pittelitt sporing vist veien har litt dype spor men generelt veldi fin å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Lurer forresten på om det M-Tech eller M5 frontfanger på bilen, og hva er forskjellen på de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 grattis =) va veldig bra ud den der! har du noen planer med den? Tja, sitter å leker litt med tanken om å skaffe svart/carbon grill, carbon leppe, og AE-lykter. Ellers så tar jeg det meget rolig med å endre på utseendet. Men er på jakt etter gummi matter til å bruke om vinteren, de tøymattene er jo ikke brukbare da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Så veldig bra ut! Noen bilder av interiøret? Eneste jeg ikke likte var eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Eksosen er smak og behag, liker ikke at det røret vises ganske godt på høyre siden, men alt i alt så vill jeg helst ha det sån som det er nå enn å bare hatt ei potte. Å lyden er nydelig fin etter min mening. På turen hjemmover når jeg hentet bilen så måtte jeg bare stoppe av og til å gå bak bilen å stå å høre på eksosen Bilde av interiør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Pen bil du hadde å gett =) Hadde 523 før je også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Takk for kommentar, alltid hyggelig med tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Pen bil! Såvidt jeg kan se har du en ettermontert M5 fanger ( Om den er original eller ikke, er vanskelig å si). Dette er M-tech fanger. Den har en linje ekstra i midtpartiet, samt noen små "stolper" Og dette er M5 fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Fangeren er helt lik, er bare at M5 har gitter i midten og ikke "sverd". Samme som på E36-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Mer bilder Bilen ser veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Da går jeg utifra det er M5 fanger på den, orginal eller ei spiller ingentrille. Bilder kommer når jeg kommer hjem fra sjøen, jobber på fiskebåt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Noen som kan forklare forskjellen på 0W-30, 5W-30 og 5W-40 olje ? Blir å kjøpe Castrol olje men lurer på hvilken av de nevnt ovenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå