Glenno Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Autoslalåm søndag 27 juni kl 12 BMWCCN Avd Øst inviterer igjen til autoslalåm, denne gangen en hel dag, søndag 27 juni, vi starter kl 12. Pris 200kr(250,- for ikke medlemmer) - Prøveskilter ikke tillatt av noe form - Ingen burning eller drifting - Kjøring på eget ansvar - Spør om du er usikker på noe. VEIBESKRIVELSE: E6 sydfra -Følg E6 videre nordover ca. 1 km etter avkjøring til Oslo Lufthavn. -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” E6 nordfra -Følg skilter mot ”Militær Flystasjon” gjennom 2 rundkjøringer, 1 stort kryss + 1 T-kryss. -avkjøring til venstre skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Hønefoss -Kjør gjennom Nannestad og følg skilter mot ”Militær Flystasjon” -Kjør rett forbi innkjøring til Flystasjon -Etter ca. 5 km, kjør til høyre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Oslo Lufthavn -Kjør gjennom lufthavnens sentralområde eller følg skilt mot Nannestad og Hønefoss. -Følg skilting mot ”Sand” i stor rundkjøring. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Vilberg” -Etter ca. 2 km, kjør rett gjennom rundkjøring -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Kongsvinger over Jessheim -Følg skilting mot E6, Hamar, Lillehammer -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Velkommen mvh Bmwccn øst avd Prøvd lagt til kalender flere ganger og trykket lagre og bruk men inget poper opp på kalenderen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Noen som kunne lagt ut aktiviteten i denne tråden på bimmres kalenderen for meg? Jeg prøvde gjentatte ganger igår og av en eller annen grunn fikk jeg den ikke inn. PFT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Ligger i kalenderen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Takk S.Arnesen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Takk S.Arnesen . \:D/ Store sjangser for at Sjøbuse og jeg tar turen. ikke helt sikker på om det blir kjøring på meg enda. De nye dekkene har så sykt med strekk, så er redd jeg vil skrape opp felgene rundt kjeglene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Ja blir oftest litt rød farge skal du ligge tett på. Polering før og efter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Ja blir oftest litt rød farge skal du ligge tett på. Polering før og efter . Om det bare hadde vært det så hadde det vært greit, men 215/35 på 8.5" brei felg er latterlig tynt. Føler felgen går på kanten i vær eneste sving hehe Angående polering, så skulle du har sett Arnesen's crib i går kveld. Felger og polerings midler i hele stua og kjøkken ikke vanskelig å se at jeg var singel fikk jeg beskjed om av ei venninne, Skjønner ikke hva ho mente Men felgene er polert og vokset da, så da er alt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Når du slutter å være singel vil du merke det selv også. Du vil nemlig ikke ha råd til å fylle opp kåken med polish... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 +1 Når er neste autoslalom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Øhh, Søndag klokken 12. Som i tittelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Rettelse ny feil følger; neste etter søndag 27. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 14.Juli. Ligger terminliste under aktiviteter her, http://www.bmwccn.no/ost/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Ok, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Når du slutter å være singel vil du merke det selv også. Du vil nemlig ikke ha råd til å fylle opp kåken med polish... Men da S.Arnesen er det fine med venner som HW som stiller med spyler og nye ferske produkter, ha ha . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Når du slutter å være singel vil du merke det selv også. Du vil nemlig ikke ha råd til å fylle opp kåken med polish... Men da S.Arnesen er det fine med venner som HW som stiller med spyler og nye ferske produkter, ha ha . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå