Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 bare hyggelig. er like seter i E38 og jeg har hatt ut mine 4-5 ganger. så kan det der nå
BimmerE46 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Skrevet Juli 13, 2010 Hehe, da er det vel bare for meg å komme bort til deg en tur så du kan se på dette??? For jeg fikk ut kontakten og satt den inn igjen, tenkte kanskje det hjalp, men nei. Og jeg tør ikke fikle opp i kontaktene der, for å skyve den bakover/koble på strøm manuelt... Det jeg ser av ledninger nå, så ser jeg ikke noe brudd.
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 ok. jeg måtte avbryte ferien min brått. reiser til romania på jobb kl 4 i natt. så er ikke tilgjengelig før til tirsdag neste uke. etter det så kan vi kanskje se litt på det.
BimmerE46 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Skrevet Juli 13, 2010 Til Romania??? Du jobber med a? Vi kan ta det til uka ja... Hehe God tur.
Sjøbuse Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 jeg er industrirørlegger. Vi har laga en fuel gas skid som er sendt til romania og montert på en plattform. Gjenstår å montere noen rør som ble tatt av da vi sendte den. Og plattformen skal sjøsettes og sendes til tyrkia 25 juli. Så jeg måtte til romania og montere ferdig røra før den sendes vidre. Kan se på sete når jeg er hjemme igjen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå