Gjest atlis Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Bilen min som jeg har bygd om i vinter. Godkjenning 6.julli wish me luck Snabba info om bilen er jo litt utstyr. -Diamantsvart 181 -Svart vader skinn -Powerflex i bakstilling -BBS RC 17x8 F og B -Smoked blinkers foran ink skjermer -Ny hardy -Nye girkasseopphengsforinger -Castrol TWS motorsport Olje er brukt -Bilstein B14 Coilovere ( Love it ) -Ny clutch -Nye bremseslanger -Vannslanger og rør til kjølinga er nytt -Par nye deksel i motorom Er fortsatt endel som mangler, men min kjære lokale M3 dele-mann skal til england neste helg. Og da regner jeg med og få tak i de tinga jeg trenger. Ja det er jævli mye gummi, skal bytte til 205/40/17 og juster den helt ned. Senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Love the wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 de mørke bildene var jo ikke noe serlig da, ser jo bare lysene på bilen! Men grønne felger? skeeeptisk, det trengs flere bilder i lyset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 skal få tatt noen, kjøpt depo smoked blinkers i skjermer og lykter, også må jeg få montert diverse lister og småtteri på fangern. Det er meninga du skal bli litt skeptisk. Med andre ord, felgene mine vekker følelser. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 hærlige felger bra at noen tørr, kunne tengt eg slike jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Ja, altså.. Er litt jobb og sette dem i stand på den måten. Men er jo ingen som har slikt og det er litt spesielt. Så jeg syns det var verdt det. Har vurdert og bytte dem ut med noen Oz futuraer.. Men vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 er noe spesielt å ha noen felger som deg, ikke mange som har sånne for og si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Nydelig bil! Lykke til med godkjenninga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Nydelig bil! Lykke til med godkjenninga! Takk forre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Kul bil! Og felgene var spot on, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Rå bil mann! Men blir ikke 205/40/17 for lite? Er jo ¨riktig¨ med litt store dekk Har 235/40/17 på min - blir langt fra for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Den er litt høy, og jeg har bilstein B14 coilovers, og det senker ikke så mye. Så tenkte på den dimmen der for da kan jeg kjøre det i bunn. Så litt mindre gummi vil jeg ha. Subber litt når jeg sladder også.. Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Men daså.. har 60/40 senk på min, får såvidt pekefingeren inn mellom dekket og hjulbuen.. Lavt skal det være ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 hærlige felger bra at noen tørr, kunne tengt eg slike jeg og x2, en bil skal være tema for diskusjoner, det er da ting er gjort riktig.. hele poenget med en godbil er jo å få den til å skille seg fra mengden. nå ere bare å få skrudd driten i bunn og lavprofil med strekk som du har planer om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Akkuratt det jeg har skal skru fra hverandre felgene til uka igjenn. Og gjøre de heelt strøkne og da håper jeg på og få tak i ny gummi. vet ikke leveringstid hos dekkonline? Ska på rudskogen 9juli. Så da blir det vel litt respons på både det ene og det andre håper jeg på Takk for fine kommentarer igjen guttær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå