Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann...

Kjapt spørsmål.

Er det forskjell på m-tech på E46, altså 3-serie?

Enkelte har jo berre ettermontert frontfanger, men dersom bilen er m-tech i vognkort, så er det vel både understell og utvendig? Er det noko innvendig også?

Kan ein med m-tech ha både interiør, understell og utvendig, mens ein anna ein kun har utvendig?

Skrevet

En M-tech E46 har M-tech har av utseendemessige forskjeller komplett støtfanger foran+bak og sideskjørt. I tillegg har den en del annet utstyr som M-tech understell som er forskjellig fra vanlig sportsunderstell. Det er også en del standardutstyr innvendig av sportslig karakter (sportseter, sport M-ratt, M-girkule, sort tak etc) som er inkludert i M-tech pakken. Enten er bilen original M-tech med alt dette utstyret eller så er den ikke, det finnes ingen stor eller liten "M-tech-pakke". Veldig mange setter på en M-fanger og selger den som M-tech helt misvisende.

Audi opererer med S-line interiørpakke, S-line eksteriørpakke etc. separat, men det gjør heldigvis ikke BMW.

Skrevet
En M-tech E46 har M-tech har av utseendemessige forskjeller komplett støtfanger foran+bak og sideskjørt. I tillegg har den en del annet utstyr som M-tech understell som er forskjellig fra vanlig sportsunderstell. Det er også en del standardutstyr innvendig av sportslig karakter (sportseter, sport M-ratt, M-girkule, sort tak etc) som er inkludert i M-tech pakken. Enten er bilen original M-tech med alt dette utstyret eller så er den ikke, det finnes ingen stor eller liten "M-tech-pakke". Veldig mange setter på en M-fanger og selger den som M-tech helt misvisende.

Audi opererer med S-line interiørpakke, S-line eksteriørpakke etc. separat, men det gjør heldigvis ikke BMW.

du har jo 2 forskjellige pakker.

1 aerodynamikkpakke og 1 sport pakke.

Ikke skyt meg om jeg ikke husker korrekt navn men det er noe i den durn iaf

Skrevet

du har jo 2 forskjellige pakker.

1 aerodynamikkpakke og 1 sport pakke.

Ikke skyt meg om jeg ikke husker korrekt navn men det er noe i den durn iaf

Aerodynamikkpakken (m-tech1) fikk man kun på prefaclift. Mtech2 fikk man både til preface og facelift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...