Hylland Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Heisann... Kjapt spørsmål. Er det forskjell på m-tech på E46, altså 3-serie? Enkelte har jo berre ettermontert frontfanger, men dersom bilen er m-tech i vognkort, så er det vel både understell og utvendig? Er det noko innvendig også? Kan ein med m-tech ha både interiør, understell og utvendig, mens ein anna ein kun har utvendig?
larserso Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 En M-tech E46 har M-tech har av utseendemessige forskjeller komplett støtfanger foran+bak og sideskjørt. I tillegg har den en del annet utstyr som M-tech understell som er forskjellig fra vanlig sportsunderstell. Det er også en del standardutstyr innvendig av sportslig karakter (sportseter, sport M-ratt, M-girkule, sort tak etc) som er inkludert i M-tech pakken. Enten er bilen original M-tech med alt dette utstyret eller så er den ikke, det finnes ingen stor eller liten "M-tech-pakke". Veldig mange setter på en M-fanger og selger den som M-tech helt misvisende. Audi opererer med S-line interiørpakke, S-line eksteriørpakke etc. separat, men det gjør heldigvis ikke BMW.
largund Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Låner tråden. Vil det stå i utstyrslista om det er sportsunderstell eller M-understell på bilen?
mspec Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 En M-tech E46 har M-tech har av utseendemessige forskjeller komplett støtfanger foran+bak og sideskjørt. I tillegg har den en del annet utstyr som M-tech understell som er forskjellig fra vanlig sportsunderstell. Det er også en del standardutstyr innvendig av sportslig karakter (sportseter, sport M-ratt, M-girkule, sort tak etc) som er inkludert i M-tech pakken. Enten er bilen original M-tech med alt dette utstyret eller så er den ikke, det finnes ingen stor eller liten "M-tech-pakke". Veldig mange setter på en M-fanger og selger den som M-tech helt misvisende.Audi opererer med S-line interiørpakke, S-line eksteriørpakke etc. separat, men det gjør heldigvis ikke BMW. du har jo 2 forskjellige pakker. 1 aerodynamikkpakke og 1 sport pakke. Ikke skyt meg om jeg ikke husker korrekt navn men det er noe i den durn iaf
CS Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 du har jo 2 forskjellige pakker. 1 aerodynamikkpakke og 1 sport pakke. Ikke skyt meg om jeg ikke husker korrekt navn men det er noe i den durn iaf Aerodynamikkpakken (m-tech1) fikk man kun på prefaclift. Mtech2 fikk man både til preface og facelift.
mspec Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 aha jeg viste ikke at det kun var på mtech 1 men vil det da si at mtech 1 ikke kom med sportsunderstell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå