anders87 Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22943595 Noen som sitter på noe informasjon om denne? En jeg kjenner som er interessert, sendt han mail men ikke noe spesielt svar og få. Er den importert sånn, bygget i Norge? Bra bygget? Godt holdt/vedlikeholdt? Godkjent? Etc etc.. Bilen det er snakk om for de late som ikke orker å klikke på linken
Kristian Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 den har hvertfall vært diskutert her på forumet før, men hvor er jeg ikke sikker på. mulig det var en salgsannonse.
Marius2002 Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 den har hvertfall vært diskutert her på forumet før, men hvor er jeg ikke sikker på. mulig det var en salgsannonse. http://bmwguiden.no/forum/viewtopic.php ... d84d6a53b3
anders87 Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 Hmm, ja.. Ble ikke så mye visere av den linken.. Rart at en selger som selger en så dyr bil med flossman breddekit ++ ikke skriver mere utfyllende annonse.
M3 Yngve Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Kjenner fyren som eier denne. Han er Tysk og ikke altfor god på å skrive norsk enda. Men ta å ring så svarer han nok etter kl 16. Bilen er kosta på en hel haug og er vel verdt en tur til fjorden.
Dr_S Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Sett denne flere ganger i Tønsberg, med THOMAS på skiltet eller.no. Også sett den med tyske skilter.
Zibiri Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Kjenner fyren som eier denne. Han er Tysk og ikke altfor god på å skrive norsk enda. Men ta å ring så svarer han nok etter kl 16. Bilen er kosta på en hel haug og er vel verdt en tur til fjorden. Bor han på Bugården?
Zibiri Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Åja, så bare bildene var tatt her og postnummeret fikk jeg til å bli oppå nygård så. Men har faktisk aldri sett bilen før
anders87 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Kjenner fyren som eier denne. Han er Tysk og ikke altfor god på å skrive norsk enda. Men ta å ring så svarer han nok etter kl 16. Bilen er kosta på en hel haug og er vel verdt en tur til fjorden. Ja, han har fått tak i han nå, så tror han skulle kjøre ned og se på den Takker for info!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå