Gå til innhold

Mye gromdeler til e30! s54b32, skinn, mtech2++ MYE NYTT

leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Skal skal selge e30en min grunnet overgang til annnen bil. Hele bilen kan selges samlet eller i deler.

NYE FK König sport. komplett med nav, lager og spindel og topplager. 8000,- [/u SOLGT

Skinninteriør i svart. Framseter og benk bak med nakkastøtter (2+2 interiør) 7000,- SOLGT

Porsche bremser forran 300mm. calippere, skiver, klosser og adapterplater, alt man trenger får å montere på e30 7000/bud SOLGT

porsche bremser bak 294mm: calippere, skiver, klosser og adapterplater, alt man trenger får å montere på e30. 6000/bud SOLGT

Komplett mtech2 styling. ny bakfanger som ikke er lakka. fangeren er knekt forran i hjørnet men ellers er plasten bra. 10 000,- SOLGT

e30 325 bakstilling uten diff. men med bremser, stikkakslinger++ 3500,- SOLGT

E30 325 diff SOLGT

E30 m3 diff med 45% sperr. 3,25 utveksling. 5000,- SOLGT

mellomaksling med stor hardy til e30 (m3) 1500,- SOLGT

liten bmw2002 bremsekraft forsterker får montering av m50,s50,s54 ++ i e30 med 735 bremsesylinder. 2500,- (kan også selges hver får seg)

Tårnstiver til e30/m3. 800,- SOLGT

tigsveist rustfri Catchtank med 3 innganger, trykkmåler og 2 utak og BOSH 044 pumpe, og fittings til slanger 2500,-

Hartge 9,5 og 10,5x16 med nye sp9000 dekk. 20 000,-

Frontgrill i chrom og en i sort med lykte"griller" og frontlykter 1000,-

Orginale rødsota mtech2 baklykter 1000,-

TOYO R888 bane dekk på felg. 16" 6000. splitternye og balanserte.

Oljetemp, oljetrykk, bensintrykk målere. inkludert midtkonsoll med plass til 3målere 1500,-

e46 m3 motor, orginal med elnett, kompressor sett kan også følge med. 45 000

Så har jeg et karrosori som er tysk. med nylakk motorrom, ny bakplate, bakskjermer, framskjermer, eletriske ruter, sentrallås, kjørecomputer, bakrutesenker, ny bagasjeluke, panser, orginalt tona ruter ++++ 15 000,-

IMG_0261-1.jpg

IMG_0052-2.jpg

5bpqs8ljc0vabbe8uw36.jpg

IMG_0271-2.jpg

IMG_0070.jpg

Lit titt mer bilder, alt selges

IMG_0008-2.jpg

IMG_0169-1.jpg

IMG_0101-2.jpg

Tanken er sveist under også men limt fast i en plate får å skru fast i bilen

IMG_0279-2.jpg

IMG_0280-2.jpg

IMG_0284-1.jpg

IMG_0282-2.jpg

8cv3wraa9uujuwaxwlyl.jpg

j0me6wxws5jbvu34p1yy.jpg[/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal skal selge e30en min grunnet overgang til annnen bil. Hele bilen kan selges samlet eller i deler. OBSOBS: delene blir demontert i sep! men om noen vil ha noe går det ann og kontakte nå å gjøre en avtale

Skinninteriør i svart. Framseter og benk bak med nakkastøtter (2+2 interiør) 7000,-

mellomaksling med stor hardy til e30 (m3) 1500,-

Tårnstiver til e30/m3. 800,-

setter meg opp på det der jeg :P

dørtrekk foran + sidene bak følger vell og med på interiøret? hattehylle?

sender og på pm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYE FK König sport. komplett med nav, lager og spindel og topplager. 8000,- Lakt av til sep, så ta kontakt da får mer info

interessert i dette, men hva mener du med ta kontakt i sept? er det ikke sikkert du selger dette?

evnt di gule de lyktene, hva vil du ha for de?

og evnt felgene som sitter på bilen på bilde?

Send meg PM=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYE FK König sport. komplett med nav, lager og spindel og topplager. 8000,- Lakt av til sep, så ta kontakt da får mer info

interessert i dette, men hva mener du med ta kontakt i sept? er det ikke sikkert du selger dette?

Send meg PM=)

har kjøper på de, men får se i sep om jeg får pengene. gule lyktene er uorginale 1500,-

felgene er det en som skal ha sier han så får se hva han sier først. 20 000 får felgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg PM=)

har kjøper på de, men får se i sep om jeg får pengene. gule lyktene er uorginale 1500,-

felgene er det en som skal ha sier han så får se hva han sier først. 20 000 får felgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...