adas Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Selger du m-tech2 rattet? evt. hva skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Skal skal selge e30en min grunnet overgang til annnen bil. Hele bilen kan selges samlet eller i deler. OBSOBS: delene blir demontert i sep! men om noen vil ha noe går det ann og kontakte nå å gjøre en avtaleNYE FK König sport. komplett med nav, lager og spindel og topplager. 8000,- Lakt av til sep, så ta kontakt da får mer info Skinninteriør i svart. Framseter og benk bak med nakkastøtter (2+2 interiør) 7000,- Porsche bremser forran 300mm. calippere, skiver, klosser og adapterplater, alt man trenger får å montere på e30 7000/bud porsche bremser bak 294mm: calippere, skiver, klosser og adapterplater, alt man trenger får å montere på e30. 6000/bud Komplett mtech2 styling. ny bakfanger som ikke er lakka. resten er svart metallic. 10 000,- E30 m3 diff med 45% sperr. 3,25 utveksling. 5000,- mellomaksling med stor hardy til e30 (m3) 1500,- liten bmw2002 bremsekraft forsterker får montering av m50,s50,s54 ++ i e30 med 735 bremsesylinder. 2500,- (kan også selges hver får seg) Tårnstiver til e30/m3. 800,- Så har jeg et karrosori som er tysk. med nylakk motorrom, ny bakplate, bakskjermer, framskjermer, eletriske ruter, sentrallås, kjørecomputer, bakrutesenker, ny bagasjeluke, panser, orginalt tona ruter ++++ 15 000,- Hei, meget sugen på bremsene dine, eneste som holder meg igjen er hva bt kommer til og si, skal godkjenne e30n med alpina effekt. er jo ikke bare ringe og spørre heller akkurat. valget står mellom et bb kit, dine porsche eller e36 m3 framme og noe annet ræl bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 DELENE KAN SELGES Å SENDES NÅ, begynner og demonterer når det blir kjøpere på bremser Fixfax- jeg har hatt K-sport sine BB kit og div, men ingenting kan måle seg med porsche bremsene. k-sport ser jo svæære å bra ut men disse biter bedre gitt. Kan få de gjennom fordeom det ikke er papirer på de, mange som har klart det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Da var bremsene solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 mye nytt er lakt til i annonsen på side 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adas Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Er interessert i mtech2 rattet, hvis du selger den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Venstre fremskjerm, mye skal du ha for den? Bulke og rustfri? Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Venstre fremskjerm, mye skal du ha for den? Bulke og rustfri?Mvh Espen Har ikke det desverre. Rattet er også til salgs. 3000 inkludert den puta i mitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sta1n1 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 mye for hele bilen samlet ? og hva mangler på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 bilen står med alt interiør utenom seter og benk bak. motor mangler, fjørbein forran mangler, traverst bak står på men mangler bærearmer, har noen fra e30 325 liggende også da en plass som kan medfølge. dører osv er på med elestriske ruter, sentrallås, takluke. bagasjeluke, panser, ruter, shadowline lister, nylakka motorrom, lykter +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 mtech2 styling, 325 diff og radiator solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Skal ha for alle shadowline listene og alle låsene rundt hele bilen med nøkkel? Allså , lås på begge dører og bagasjerom og tenningslås? Er dette komplett og i bra stand og til sentrallås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 det er sentrallås ja, listene er i bra stand, en ripe i shadowline listen over døra. men jeg gidder ikke å pelle ut alt som har med sentrallåsen og gjøre, dette får han som vil ha hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter_m3E36 Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 hei...pris på diff og baklys?pakkepris så handler eg....tilstand på lykter og diff?? er å treffe på 93262167 om det er lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 hei...pris på diff og baklys?pakkepris så handler eg....tilstand på lykter og diff??er å treffe på 93262167 om det er lettere M3 diff? Å lykter 6000,- kan ta med til Bergen på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå