Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skal ha oppkjøring i stjørdal nå på tirsdag, er engentlig fra Rogaland, men har vært i stjørdalen ifjor i ca 10-11 dager å kjørt litt. Men husker ikke så mye, men det dukker opp sikkert litt når jeg kommer tilbake der.

Det jeg lurer er på er det noen som har hatt oppkjøring der, er strykprosenten stor, noe særskilt som jeg må passe på, vil engentlig vite hvordan er det å kjøre i stjørdalen, sentrum, landevei ov.

Setter pris også på råd og tips.

God sommer :)

Skrevet

om strykprosenten er stor vet jeg ikke, men jeg kjørte opp der og det gjikk greit det.

husk at nesten alt i stjørdal sentrum er høyre regelen! nesten værre og kjøre der en i trondheim pga at der er alt lys regulert.

hold deg også til fartsgrensen! ellers har jeg vel ikke så mye tips, du får ha lykke til :)

Skrevet

Jeg kjørte opp der i fjor sommer, og strykeprosenten var ikke så veldig stor da. Vet ikke hvordan det var på de andre kjøreskolene jeg da. Jeg var på Stjørdal-Meråker.

Ting du bør huske er høyreregelen. Ta det meget med ro inn mot kryss i sentrumen. (Ikke alt for rolig heller da selvfølgelig).

Ellers er det vel bare å huske det du har lært. Hvis du vet at du gjorde en feil under kjøringen. Si ifra til sensor, og han/hun vet at du vet hvordan det skal gjøres vertfall.

Jeg snakka mye med sensoren og. Det letta litt på stemningen i bilen, og alt gikk mer av seg selv. :)

Lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...