JarleGa Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Har to differ, ene står på bilen (90` 325iaT), den vil eg tro er orginal, denne er merket med S3,91 7692 Den andre hadde eg på en tidligere 325, men denne var byttet. Merket: S3,64 8622 Bilen diffen skal brukest på er altså en 90 325i Touring med automatkasse. Ute etter mest mulig aks. S3,64 var meget spinnevillig på forige bilen , men den var da med manuellt gir, virket som denne sperret mye og... mens S3,91 virker mye slappere, selfølgelig da med Automat-kasse.
Lars89 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Hvis du er ute etter raskest mulig akselerasjon skal du beholde diffen som står på bilen i dag. Høy utveksling=rask aks Automatkasse har ekstremt mye å si på hvordan en bil føles, spesielt hvis man skal sladde/spinne
JarleGa Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 var i grunn det eg var redd for. Den forige bilen med manuell kasse og 3,64 diff var mye raskere. den fikk ikke tak før på 3-giret på tørr asfalt. og spannt ut på våt asfalt i 3 og 4 under forbikjøringer. Mens automatkassa ikkje er i nærheten av å spinne på 1 giret uten våt asfalt/grus/snø. Og da står kassa i Sport...
JarleGa Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 graden av sperre da, noen måte å finne det ut på uten å dele diffen?
Lars89 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Tråd om det her viewtopic.php?f=1&t=15200&start=15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå