Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har problemer med min 2000m5 e39. har gjentatte ganger hatt bil på gs, har blitt byttet kamgjivere på begge sider kostet rundt 7000 til sammen, mn nå kommer det opp treghet i vanos. er det noen som har overhalt disse eller er det ikke mulig...usikker på hva som er tregt men...noen som har greie på dette??? svar motas med takk

Skrevet

SINNSYKPRIS PÅ CPS'nene!

Uansett, bytt o-ringene på solenoidene. Vanosene trenger ikke overhaling, det er en VELDIG simpel mekanikk så det er sjeldent det er noe galt med dem.

Problemet er at o-ringene på solenoidene som trekker ut og inn giret som styrer kammene blir dårlige og sprøe og så lekker de og du mister oljetrykket som styrer vanosen.

Skrevet
SINNSYKPRIS PÅ CPS'nene!

Uansett, bytt o-ringene på solenoidene. Vanosene trenger ikke overhaling, det er en VELDIG simpel mekanikk så det er sjeldent det er noe galt med dem.

Problemet er at o-ringene på solenoidene som trekker ut og inn giret som styrer kammene blir dårlige og sprøe og så lekker de og du mister oljetrykket som styrer vanosen.

Det er ikke O-Ringene på Solenoidene som blir dårlige, det er O-Ringene på stemplene inni Vanos som blir dårlige.

Skrevet

det er ingen oringer på stemplene inni vanosene på e39 M5 vanosene ihvertfall.

Men hvilket stempler er det du mener? De som bygger opp oljetrykk eller stemplet som beveger gearet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...