Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på takst fra forsikringsselskapet. Jeg tror det blir kondemnering, så hvis det blir det tenkte jeg å finne ut hvor mye en lignende går for så jeg er litt forberedt til å godta.

Har søkt på finn

Søket jeg brukte

Er det urimelig å forvente at verdien på bilen kommer på ca 100 000?

Skrevet

det er urimelig å forvente at du får et bud på ca 100 000,- ihvertfall. De fleste forsikringsselskaper er kun ute etter å spare penger så du kommer først til å få et skambud som du ikke må godta. Det er derfor bra at du forbereder deg nå før de ringer slik at du har gode argumenter til å presse opp prisen!

Skrevet

hvis de kommer med ett skambud, hva kan jeg si for å få en riktig, eller så nærme som mulig riktig pris?

Jeg hadde egentlig sett for meg ca 100 000,-, men siden jeg ikke kan forvente det, hva er da en takst jeg burde godta?

vet dette er vanskelig å svare på, men takker for all respons :)

Skrevet

jeg spør litt vanskelig: Er det noen argumenter jeg kan bruke for å få den taksten jeg ønsker? eller noe i nærheten av d i allefall

Skrevet

du kan prøve å forklare at din bil hadde mye utstyr (om denne hadde det) og at prisene på slikt varierer veldig og at du ikek krever noe som er urimelig i forhold til det du hadde.

• 1 month later...
Skrevet

Lagde en utstyrsliste som du nevnte SweetBMW, og dette hjalp. Taksten endte på 135000.

Etter egenandel på 8000, gikk jeg akkurat i 0 ifht hvor mye jeg har lagt ut på styling, nye dekk.

tusen takk for all hjelp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...