Prydz Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Jeg venter på takst fra forsikringsselskapet. Jeg tror det blir kondemnering, så hvis det blir det tenkte jeg å finne ut hvor mye en lignende går for så jeg er litt forberedt til å godta. Har søkt på finn Søket jeg brukte Er det urimelig å forvente at verdien på bilen kommer på ca 100 000?
Mexos Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 det er urimelig å forvente at du får et bud på ca 100 000,- ihvertfall. De fleste forsikringsselskaper er kun ute etter å spare penger så du kommer først til å få et skambud som du ikke må godta. Det er derfor bra at du forbereder deg nå før de ringer slik at du har gode argumenter til å presse opp prisen!
Prydz Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 hvis de kommer med ett skambud, hva kan jeg si for å få en riktig, eller så nærme som mulig riktig pris? Jeg hadde egentlig sett for meg ca 100 000,-, men siden jeg ikke kan forvente det, hva er da en takst jeg burde godta? vet dette er vanskelig å svare på, men takker for all respons
Mexos Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Jeg synes ikke du bør gi deg før du får det du ønsker så lenge summen er realistisk.
Prydz Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 jeg spør litt vanskelig: Er det noen argumenter jeg kan bruke for å få den taksten jeg ønsker? eller noe i nærheten av d i allefall
SweetBMW Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 du kan prøve å forklare at din bil hadde mye utstyr (om denne hadde det) og at prisene på slikt varierer veldig og at du ikek krever noe som er urimelig i forhold til det du hadde.
Prydz Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Lagde en utstyrsliste som du nevnte SweetBMW, og dette hjalp. Taksten endte på 135000. Etter egenandel på 8000, gikk jeg akkurat i 0 ifht hvor mye jeg har lagt ut på styling, nye dekk. tusen takk for all hjelp!
babjorn Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Nice det var jo kjempe flott,godt å se det går den veien å ikke andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå