Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

er check;) holder inne knappen til Høyre på speedo, vri om tenninga så får du se at alt funker som det skal. får opp nr osv. prøv selv!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er snart alt klart for henting av Donorbil:) om alt går over i 525èn, eller om det blir Banebil av M5èn er litt uvist enda.

mest sansynlig blir det kun interiørbytte, å bygger opp M5èn til Hærje / Banebil:)

Bur, stoler, å 4punkts seler i første omgang.

Bilen er en org. M5 3.8

skal legge opp bilder når bilen er hentet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen som gikk på Bø i Telemark? Deretter i Østfold område? Halden? Ekke gamle bilen til burny_ og scoot?

Må si jeg virkelig likte bilen din når jeg så den Liffi, gratulerer med et flott eksemplar av en sprek utgave! :)

Appropo M5, om du har pågangsmot til å bygge om til M5 i bilen så gjør du selvfølgelig det og får den godkjent som M5! :D Tror det er verdt penga om du får donorbilen til en ok pris, også ved et evt. salg senere! :D Er vel egentlig bare å skru over, tror ikke jeg hadde nølt om jeg hadde hatt plass til å stå med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle bilen til scoot ja;)

Ja, planen er jo å bygge om, men vi får se hva som skjer. litt lyst til å ha M5èn som banebil, så evt få tak i en M5 til, å flytte det over i den andre, men har ikke noe plass å stå akkuratt nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Savner den... Huff :( Angrer som faen på at jeg solgte den hehe... Har kjennskap til de 3 eierene før meg (første eier importerte den fra tyskland). Gått her i bygda noen år den bilen :)

Er ikke interresert i å selge den da? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke planer om å selge;) Men alt har sin pris!!!

M5 Donorbilen er satt litt på vent, grunnet mye tull med salg av huset. kjedelig det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...