Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Synes det var dyrt jeg å!! Men kjøpte meg nye i går!

.......................................................................................

4xrhmdis3xdurywyk188.jpg

nfjk58j59yqmjr8g1mcf.jpg

tol3s0ovwklnzj5nqhif.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lå bak en annen bil først, så jeg tar det alltid rolig når det er biler bak, men så kjørte di forbi den bilen, så jeg trodde det var en annen som var ute å hærja. fordi tidligere på kvelden hærja vi med en Svart audi. akkuratt lik som politiet kjørte, så jeg trodde det var han.

så jeg begynte å slenge litt da. kjørte vell i ca 5 min! Så plutselig kom blå lysa..

så, da hadde jeg kjørt en stund å hærja osv. kontra på kontra. poka brøytekanter etc..

Så når jeg ble stoppa, så hadde di alt på film å gjennomsnitts fart på 67.8 i 50 å 60 sone!

Så hva som skjer med jobb osv, veit jeg ikke enda! Får bare håpe alt ordner seg. kommer litt ann på hvor lenge jeg mister lappen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som regel rundt 3-4 mnd du mister lappen for "uansvarlig" kjøring.. Vet ikke hvor du kjørte da dette skjedde men slikt skal politiet ta til etteretning iforhold til hvor uansvarlig det var.

har selv just fått igjen lappen etter å ha kjørt litt for fort og vet hvor jævlig det er, Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...