Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjullager, Mellomaksel kryss, å "Kyllingbeina" i forstillinga må byttes, deler blir bestilt i morgen:)

Skrevet

er check;) holder inne knappen til Høyre på speedo, vri om tenninga så får du se at alt funker som det skal. får opp nr osv. prøv selv!! ;)

• 1 month later...
Skrevet

Da er snart alt klart for henting av Donorbil:) om alt går over i 525èn, eller om det blir Banebil av M5èn er litt uvist enda.

mest sansynlig blir det kun interiørbytte, å bygger opp M5èn til Hærje / Banebil:)

Bur, stoler, å 4punkts seler i første omgang.

Bilen er en org. M5 3.8

skal legge opp bilder når bilen er hentet:)

Skrevet

ja, har drivi å undra på det;) men, får bare se. litt lettere å bestemme seg når bilen står på plassen her.

Skrevet

Så nå blir det litt kos fremover.. bare å si fra hvis noen har bur osv;)

Skrevet

Denne bilen som gikk på Bø i Telemark? Deretter i Østfold område? Halden? Ekke gamle bilen til burny_ og scoot?

Må si jeg virkelig likte bilen din når jeg så den Liffi, gratulerer med et flott eksemplar av en sprek utgave! :)

Appropo M5, om du har pågangsmot til å bygge om til M5 i bilen så gjør du selvfølgelig det og får den godkjent som M5! :D Tror det er verdt penga om du får donorbilen til en ok pris, også ved et evt. salg senere! :D Er vel egentlig bare å skru over, tror ikke jeg hadde nølt om jeg hadde hatt plass til å stå med det!

Skrevet

Gamle bilen til scoot ja;)

Ja, planen er jo å bygge om, men vi får se hva som skjer. litt lyst til å ha M5èn som banebil, så evt få tak i en M5 til, å flytte det over i den andre, men har ikke noe plass å stå akkuratt nå:(

Skrevet

Mimrer litt.... Kanskje påtide å fikse E28`n snart også!! få den på veien til Neste sommer:)

9gqniz6pat41gw6h56pj.jpg

ls7hs9dde3bgrlnogfrw.jpg

ynjrzue6exkr6us4elxb.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Savner den... Huff :( Angrer som faen på at jeg solgte den hehe... Har kjennskap til de 3 eierene før meg (første eier importerte den fra tyskland). Gått her i bygda noen år den bilen :)

Er ikke interresert i å selge den da? hehe

Skrevet

Har ikke planer om å selge;) Men alt har sin pris!!!

M5 Donorbilen er satt litt på vent, grunnet mye tull med salg av huset. kjedelig det der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...