Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant noe kopi jeg da! holder for meg, da bilen ikke er noe Spesiell . .

Her er iallefall den jeg skal ha :)

Front

msav9x1wn29plzoujpjf.jpg

Bak

bkdvlly8q6egygmf7il6.jpg

Skrevet

Hva synes folket om disse 18" ? Tenkte på Nye sommerfelger :) Lei av 17" Rondell !

Hva hadde passet best? Svart eller gull?

f50331kxoxssmryuu6ur.jpg

jb56k1yrimq5dne0u54g.jpg

Skrevet

Har jo Svarte felger på den nå.. ser fint ut det.. :)

Skrevet

Så hvis noen vill ha 17" Rondell D58 felger si fra ;)

Skrevet

Gull, uten tvil. Men dette er jo en smaksak hvor det egentlig er totalt uinteressant hva folk mener.

Personlig synes jeg svarte felger kan være tøft, men kun i rette lyset og på rette bilen. Svarte felger har en lei tendens til se ut som sorte stålfelger på avstand.. ;)

Skrevet
Gull, uten tvil. Men dette er jo en smaksak hvor det egentlig er totalt uinteressant hva folk mener.

Personlig synes jeg svarte felger kan være tøft, men kun i rette lyset og på rette bilen. Svarte felger har en lei tendens til se ut som sorte stålfelger på avstand.. ;)

Synes di gull felga er penest selv, men di er bare 8"x18 med ET 35.. så det blir jo heelt feil.

Di svarte er 9.5" bak 8.5" foran - ET 20 :) litt mere e34 felger :D synd di ikke finnes i gull med di speca..

quote -

Drømmen er selfølgelig PC-line felga dine :D

Skrevet
Hva med de svarte felgene med den røde stripa lakkert i samme farge som bilen ? :D

Ja, hadde vært noe det også:) Må bare se ann litt. Kanskje jeg skal ha noen ACS Felger, mht Stylinga :)

Skrevet

vellykket hjem etter en tur til Sweeden. ACS fangerene ligger godt lagret.

den Svarte E34`n skal få montert el.M5 interiør :D lysegrått skinn. var finere i verkeligheten en på bilder!

Oppdaterer med bilder i morgen etter montering å evt prøvemontering av ACS på den Rød :applause:

Skrevet

Fikk satt inn fremsetene på den Svarte i dag. Styra lenge med å få el.setene til å fungere, da jeg ikke hadde noen kontakter fra før.. Så etter mye om å men, fikk vi kobla det opp :D

Alt fungerte topp. alle fungsjoner fungerer. så virker som vi kobla dette rett :) så da er det bare baksete, å dørsider i gjenn.

Fikk ikke prøvd ACS fangerene på den Rød i dag, så tar det i morgen!

y8w8g2savsaw3fz889kf.jpg

2shg2yp2l1e62j2jkxz5.jpg

kge1riuki1taga8su5pm.jpg

27lcn1lyf5zp7lk7wosw.jpg

Ble mye bedere :)

tebymll3ra7rt55i8v6p.jpg

xejvarp7f83mpwcl0e9n.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...