liffi Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Fant noe kopi jeg da! holder for meg, da bilen ikke er noe Spesiell . . Her er iallefall den jeg skal ha Front Bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Ahh.. Det blir helt sikkert bra! Gleder meg til å se den på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Robkill:Har du en tråd på bilen din? Har dessverre ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Hva synes folket om disse 18" ? Tenkte på Nye sommerfelger Lei av 17" Rondell ! Hva hadde passet best? Svart eller gull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkilh Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Jeg har altid vært en fan av den røde stripa rundt felgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Har jo Svarte felger på den nå.. ser fint ut det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Så hvis noen vill ha 17" Rondell D58 felger si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Gull, uten tvil. Men dette er jo en smaksak hvor det egentlig er totalt uinteressant hva folk mener. Personlig synes jeg svarte felger kan være tøft, men kun i rette lyset og på rette bilen. Svarte felger har en lei tendens til se ut som sorte stålfelger på avstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Hva med de svarte felgene med den røde stripa lakkert i samme farge som bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Gull, uten tvil. Men dette er jo en smaksak hvor det egentlig er totalt uinteressant hva folk mener. Personlig synes jeg svarte felger kan være tøft, men kun i rette lyset og på rette bilen. Svarte felger har en lei tendens til se ut som sorte stålfelger på avstand.. Synes di gull felga er penest selv, men di er bare 8"x18 med ET 35.. så det blir jo heelt feil. Di svarte er 9.5" bak 8.5" foran - ET 20 litt mere e34 felger synd di ikke finnes i gull med di speca.. quote - Drømmen er selfølgelig PC-line felga dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Hva med de svarte felgene med den røde stripa lakkert i samme farge som bilen ? Ja, hadde vært noe det også Må bare se ann litt. Kanskje jeg skal ha noen ACS Felger, mht Stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 vellykket hjem etter en tur til Sweeden. ACS fangerene ligger godt lagret. den Svarte E34`n skal få montert el.M5 interiør lysegrått skinn. var finere i verkeligheten en på bilder! Oppdaterer med bilder i morgen etter montering å evt prøvemontering av ACS på den Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Fikk satt inn fremsetene på den Svarte i dag. Styra lenge med å få el.setene til å fungere, da jeg ikke hadde noen kontakter fra før.. Så etter mye om å men, fikk vi kobla det opp Alt fungerte topp. alle fungsjoner fungerer. så virker som vi kobla dette rett så da er det bare baksete, å dørsider i gjenn. Fikk ikke prøvd ACS fangerene på den Rød i dag, så tar det i morgen! Ble mye bedere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Deilig med el-seter Ser de kunne trengt en restaurering men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå