Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv

liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Hva synes folket om disse 18" ? Tenkte på Nye sommerfelger :) Lei av 17" Rondell !

Hva hadde passet best? Svart eller gull?

f50331kxoxssmryuu6ur.jpg

jb56k1yrimq5dne0u54g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull, uten tvil. Men dette er jo en smaksak hvor det egentlig er totalt uinteressant hva folk mener.

Personlig synes jeg svarte felger kan være tøft, men kun i rette lyset og på rette bilen. Svarte felger har en lei tendens til se ut som sorte stålfelger på avstand.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull, uten tvil. Men dette er jo en smaksak hvor det egentlig er totalt uinteressant hva folk mener.

Personlig synes jeg svarte felger kan være tøft, men kun i rette lyset og på rette bilen. Svarte felger har en lei tendens til se ut som sorte stålfelger på avstand.. ;)

Synes di gull felga er penest selv, men di er bare 8"x18 med ET 35.. så det blir jo heelt feil.

Di svarte er 9.5" bak 8.5" foran - ET 20 :) litt mere e34 felger :D synd di ikke finnes i gull med di speca..

quote -

Drømmen er selfølgelig PC-line felga dine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de svarte felgene med den røde stripa lakkert i samme farge som bilen ? :D

Ja, hadde vært noe det også:) Må bare se ann litt. Kanskje jeg skal ha noen ACS Felger, mht Stylinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vellykket hjem etter en tur til Sweeden. ACS fangerene ligger godt lagret.

den Svarte E34`n skal få montert el.M5 interiør :D lysegrått skinn. var finere i verkeligheten en på bilder!

Oppdaterer med bilder i morgen etter montering å evt prøvemontering av ACS på den Rød :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk satt inn fremsetene på den Svarte i dag. Styra lenge med å få el.setene til å fungere, da jeg ikke hadde noen kontakter fra før.. Så etter mye om å men, fikk vi kobla det opp :D

Alt fungerte topp. alle fungsjoner fungerer. så virker som vi kobla dette rett :) så da er det bare baksete, å dørsider i gjenn.

Fikk ikke prøvd ACS fangerene på den Rød i dag, så tar det i morgen!

y8w8g2savsaw3fz889kf.jpg

2shg2yp2l1e62j2jkxz5.jpg

kge1riuki1taga8su5pm.jpg

27lcn1lyf5zp7lk7wosw.jpg

Ble mye bedere :)

tebymll3ra7rt55i8v6p.jpg

xejvarp7f83mpwcl0e9n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...