liffi Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 alt kommer fra en Sedan Så den hadde nok nedfellbare seter bak.. menmen.. får nok fikset det Interiøret er det ikke sååå farlig med. værre med ACS fangeren som er tullete å få på.. passer ikke i det heletatt. så har tatt kontakt med en kompis som jobber som bilopretter se om han får dette til å passe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Så bra ut med de hvite skinnsetene, blir nok bra når du får dem på plass ! Likte ACS stylingen, blir nok grisefett når den blir montert og lakkert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Liker bedere delskinnet som står i den Rød men dama ville ha lyst interiør i den svarte, så da ble det slik. Ja, blir nok fint montert. får liksom ikke helhetsbildet når det bare ligger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Hørte du trenger clutch til den svarte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Hørte du trenger clutch til den svarte ? Trenger ikke det jeg Hvem har spredd slike nyheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Løp å kjøp.. Grisebillig Merce!! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25756132 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Da har jeg offesielt gitt opp tilpassing av ACS Fangerene.. Så Christian ( NeonMuffler ) Skal "Give it a Go" å få litt farge på dette også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Da var nye felger henta Rondell D58 18" selfølgelig 8.5 - 10" ikke vasket, men dere ser jo hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Fin e34,,,hvilken dim er på dekka på Rondell felgan? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Fin e34,,,hvilken dim er på dekka på Rondell felgan? =) Takker er 215/35/18 foran - 235/35/18 bak - Dekkstrekk Edition! ! Edit - Får se om det blir noe breiere dekk i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Dekkstrekk e gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gis535 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Rondell sku nesten vøre påbudt på e34:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Skulle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Se her ja! Felgene kommet trygt hjem og greier. Håper du blir fornøyd med dem! Jeg kan si at med 265 dekk så subba det litt på min, men med litt vals går det nok fint. Evt. bittelitt smalere dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 jepp, blir nok fornøyd. var litt flere riper / Skraper som jeg fant når jeg kom hjem, men er jo Brukte felger å ikke nye;) 265 subber nok ja, hadde 245 på di andre felga. passa det, men dekkstrekk er penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå