Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv

liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Har lest gjennom tråden din nå, og må si at ACS ble sykt gromt! Absolutt noe å vurdere selv :)

Heldig vis bare en uke igjenn, men er den uka som er laang !

Tipper du gleder deg til det! Jeg mistet selv lappen to uker etter jeg hadde fått den. Men jeg mente dette var urettferdig, og godtok da ingen forelegg. Jeg sto på mitt og gikk vedere med det til retten, vant og fikk den tilbake. Men det var en måned der mens allt pågikk, uten lappen. Og bare det var pain :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom tråden din nå, og må si at ACS ble sykt gromt! Absolutt noe å vurdere selv :)

Tipper du gleder deg til det! Jeg mistet selv lappen to uker etter jeg hadde fått den. Men jeg mente dette var urettferdig, og godtok da ingen forelegg. Jeg sto på mitt og gikk vedere med det til retten, vant og fikk den tilbake. Men det var en måned der mens allt pågikk, uten lappen. Og bare det var pain :P

Acs er den råeste fronten jeg har sett på e34 iallefall :) mangler bare bredfonten nå !

er kjipt uten lappen ja.. skal bli deilig å få den tilbake å få lufta Bimmer dyret litt i gjenn :sly:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Acs er den råeste fronten jeg har sett på e34 iallefall :) mangler bare bredfonten nå !

er kjipt uten lappen ja.. skal bli deilig å få den tilbake å få lufta Bimmer dyret litt i gjenn :sly:

Må bare være forsiktig over telehivene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt gromt med ACS stylingen! :)

Har vel fått spart opp litt penger til å bruke på bilen utenom bensin nå som du har vært uten lappen en stund :lol:

Spart litt ja ! Mye har gått til deler Etc å mye av penga må spares til Ungen kommer i oktober ! ( Ikke ny bil, men Real Kid ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...