spruddel Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Sjekk opp i det og si ifra da Broren min fikk hvertfall ny prøvetid da han mistet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 fikk sjekka det opp nå, man starter ingen ny prøveperiode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 flott ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 synes det virka litt rart hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Men hvis man mister lappen for f.eks skikkelig overtredelse av fartsgrenser, så man mister lappen i 12 mnd og havner i buret osv, da hører man jo alltid om at de må kjøre opp på nytt synes jeg.. Men kan man miste lappen så man må ta oppkjøring på nytt, men slipper prøvetid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 altså, hvis du mister lappen i første prøveperioden på 2 år, så må du ta oppkjøring og teori på nytt, + at prøveperioden starter på nytt. men når du mister den som som liffi og jeg har gjort, ETTER prøveperioden så får man bare lappen i posten igjen, for da er man ferdig med prøveperioden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Hvor mye ga du for fullt m5-interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Hvor mye ga du for fullt m5-interiør? Fikk det billig av en bekjent. var vell rundt 2k men di ligger ute til litt mere en det. Kjøpte for litt siden elektrisk M5 interiør i sverige også ( Lyst fullskinn ) til en Veldig rimelig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Da kan jeg LOVELIG kjøre om 1time å 43min. . Gjett om Bimmern skal få smake litt tørr asfalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Herlig! Må vel nesten si gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Herlig! Må vel nesten si gratulerer Takker for det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Gratulerer med lappen tilbake, nå gjelder det bare å ikke miste den IGJEN Så burde du vel gå ut å starte bilen slik at den blir sikkelig god å varm til du kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Gratulerer med lappen tilbake! Flott bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Gratulerer med lappen tilbake! Flott bil også Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå