CV-Erik Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Gratulerer med lappen tilbake De bildene Robert la ut var tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Gratulerer med lappen Kjørte opp igjen for nesten 14 dager siden jeg og UTEN PRØVETID! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Grattis med lappen tilbake! Har følgte med på denne bilen din en stund, og tenkte jeg måtte si no når du fikk på ACS stylinga Den ble grisegrom! Kos deg med lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Gratulerer med lappen Kjørte opp igjen for nesten 14 dager siden jeg og UTEN PRØVETID! Jeg slapp heldigvis oppkjøring, da jeg bare mista den i 3mnd! Gratulerer med lappen selv Grattis med lappen tilbake! Har følgte med på denne bilen din en stund, og tenkte jeg måtte si no når du fikk på ACS stylinga Den ble grisegrom! Kos deg med lappen! Takker Har allerede skrapa nedi noen ganger. disse veiene på Nesodden er Heeeelt Jævelige !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Litt av sjarmen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Litt av sjarmen det Du sier noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Lite bildet ja Kom ikke opp bakken hos Fetteren min.. så da måtte beina ta fatt. Prøvde også Felgrensen til GS.. Fungerte Meget bra. er å annbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 kor mye klaring har du fra fronten til bakken? tror eg kommer til å slite med det samme, mener eg hadde rundt 9 cm klaring, men har jo aerodynamik fronten eg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 kor mye klaring har du fra fronten til bakken? tror eg kommer til å slite med det samme, mener eg hadde rundt 9 cm klaring, men har jo aerodynamik fronten eg da. Har ikke målt! men kan gjøre det i morgen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Du skal vel alltids klare å parkere hjemme og rusle til Robert nå som sommeren er på vei Ble meget bra nå Leif! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Subber greit ned til meg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Tror jeg på.. Planer ut kanten på toppen også legger du asfalt hele veien ned og på gårdsplassen Så kan dama trille barnevognen der når den tid kommer. Lenge igjen? Vet du kjønn enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Kreket kommer i oktober, så er litt igjenn ja får vite kjønn om noen Uker ! ( GUTTGUTTGUTT ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Får gå for gull ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 er LITT telehiv her på Nesoddveiene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå