Robkill Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Fangeren løsnet på venstre side ved skiltet? Et bilverksted som var litt uforsiktig ved EU-kontrollen, blir fiksa fortløpene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Fangeren løsnet på venstre side ved skiltet? Et bilverksted som var litt uforsiktig ved EU-kontrollen, blir fiksa fortløpene Stemmer det! Tullingene tenkte ikke over at bilen var så lav.. Di prøvde faen meg å fikse skadene også, med lim å en skrue! hadde sikkert ikke tenkt å si noe til meg, men så jo ikke bra ut. Kan si jeg smalt litt med kjeften til dem Så bilen blir sendt på et opprettings verksted på DERES regning ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Tok en liten tur bort til Bmw CCN treffet ! Så jaggu en annen e34 med ACS !! Noen her på Bimmers som eier denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Den med ACS er min Liffi. Heheh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Sant det !! Dusten selv jeg da ... surrer mye gitt. Var mye penere i Live en bilder. sikkert derfor jeg blei litt forvirra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Hadde heeelt glemt at du hadde ACS på din.. kan du se hvor surrete enkelte folk blir ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Hehe, blir liksom noe annet live ja. Takk for det, fornøyd med utseende nå. Du har virkelig fått til rette stuket på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Jotakk for det Får snart M5 Skjørt også.. finner ikke ACS så da får det bare bli. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Det er pent nok med M5 også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 gir bilen et litt mere helhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Da henter jeg M5 skjørt til helgen! Får duge til jeg finner noen ACS skjørter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 må si jeg virkelig liker bilen din blir bra me m5 skjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Takker ja, blir nok bra med di skjørta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Snappa noen bilder av bilen i dag Gatebil tok seg en tur til Strøket vårt i dag, så blei et lite treff da !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå