liffi Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Gatebil folket fikk Gutta til å leke litt som vanelig. Så kom onkel Blå... så da ble folket forflytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Lyst til å få den litt lengere ned foran!! men da blir den ubrukelig Går det Jeg sliter hvertfall ikke Og jeg kan faktisk senke enda mer, men da må jeg valse... enda mer hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 jeg subber overalt sånn som den er nå ! Så må nok stå over Blir nok KW neste sommer tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Da var M5 skjørta skaffet. Trenger bare litt lakk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Var en tur i Drammen i dag for å se på en E28 528i. men vi dro hjem uten den ! men fikk snappa noen bilder av min da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg må si jeg liker den mer og mer Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 TakkTakk Gjør det samme selv.. blir godt å få på M5 Skjørta. får håpe jeg rekker lakkering FØR Gatebil Våler !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Skulle ønske jeg kunne ta en tur ned til våler å sett den i virkeligheten. Blir bra med M5 skjørta gleder meg til å få på M5 plastn min jeg og. skal levere den til lakkering når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Bare å ta seg turen det ! blir morro med litt banekjøring igjenn kompis handla ny banebil i fjor, så skal bli morro å prøve den skikkelig i år.. Eldrere STI med RWD å fult bane Rigga ikke Bmw, men men... Så hvis dere ser denne bilen i sandfella, så er det kompisen min.. kjører 02 Wrx til vanelig, så klarer ikke helt å fikse bakhjulsdrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Snappshot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Hvor er "like" knappen når enn trengern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Hvor er "like" knappen når enn trengern ikke sant vi har vell +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 ser veldig bra ut! joTakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Ser fet ut ja! Skal ha en sånn E34 en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå